בחר באפשרות המתאימה לך

  התנסות בחינם
חבילת בסיס
להרשמה
חבילת פרימיום
להרשמה
עלות משתמש ראשון (לחודש)
₪120
₪200
עלות משתמש נוסף (לחודש, עבור 5 משתמשים ראשונים)
₪50
₪50
עלות משתמש נוסף (לחודש, עבור משתמש 6 ומעלה)
₪40
₪40
סוג השרת
שיתופי
ייעודי
שטח אחסון (ניתן להגדיל לפי הצורך)
1 ג'יגה
10 ג'יגה
גיבוי נתונים
שבועי
יומי
כמות מוצרים
100
ללא הגבלה
תהליכים אוטומטים מבוססי זמן
1
ללא הגבלה
אפשרות חיבור למרכזיה טלפונית
ניהול משתמשי מערכת והרשאות
ניהול לקוחות / ספקים
ניהול פניות
ניהול מכירות / הזמנות ומוצרים
תהליכים, סטטוסים ושדות מותאים אישית
קבלת פניות מהאתר / דף נחיתה / API (זיהוי ושיוך פניות אוטומטי)
משימות עם התראות לאחראי לביצוע
ניהול ושליחת תבניות אימייל ו-SMS ליחידים
תיעוד היסטוריית תקשורת נכנסת ויוצאת


שירותים משלימים
עלות הקמה
עלות חודשית
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • התממשקות לספק סליקה לשם ביצוע חיובים באשראי דרך המערכת.
  • יצירת דף אינטרנט עם אפשרות רכישת מוצר באמצעות טופס הזמנה המחובר לסליקה.
  • ישנו תשלום הקמה חד פעמי אותו יש לשלם ישירות לספק הסליקה. Pelecard (כ-360 ש"ח) או -iCredit (כ-150 ש"ח). 
  • אפשרות שמירת פרטי אשראי בצורה מאובטחת לשם ביצוע חיובים עתידיים. מצריך תשלום חד פעמי נוסף ישירות לספק הסליקה עבור "מסוף לחיוב עם טוקן".

מערכת Kala מאפשרת סליקת כרטיסי אשראי באמצעות Pelecard או iCredit.
במידה ותרצו שנחבר עבורכם ספר אחר, אנא ציינו זאת יחד עם שם הספק על מנת שנוכל לתמחר את הפיתוח הדרוש.
לפרטים ומחירים עדכניים של ספק הסליקה, בקשו מאיתנו ונדאג שיצרו איתכם קשר בנושא.



 
פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • חיוב לקוחות באשראי דרך מערכת ה-CRM / דף נחיתה.
  • אפשרות שילוב פעולת החיוב יחד עם הפקת מסמך קבלה.

ישנו גם תשלום חודשי קבוע אותו יש לשלם ישירות לספק הסליקה:
  • iCredit - כ-45 ש"ח ל-2000 עסקאות בחודש
  • Pelecard - כ-50 ש"ח ל-200 עסקאות בחודש


 
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הקמת התממשקות אל ספק הנהלת חשבונות לטובת מימוש יצירת מסמכים חשבוניים מאושרים לעסקאות אשר נעשות במערכת.
  • מערכת Kala מחוברת לספקי הנהלת חשבונות iCount ו-ריווחית. במידה ותרצו שנחבר עבורכם ספק אחר, אנא ציינו זאת יחד עם שם הספק הרצוי, על מנת שנוכל לתמחר את הפיתוח הדרוש.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • הצגת מסמכי הנהלת חשבונות בתיק הזמנה
  • מגוון סוגי מסמכים בהתאם לספק הנבחר (חשבונית / קבלה / חשב עסקה / הצעת מחיר / זיכוי / תעודת משלוח ועוד)
  • אפשרות הנפקת מסמכים ישירות ממערכת Kala.
  • אפשרות הנפקת מסמך באופן אוטומטי בעת ביצוע הזמנה באתר.
  • אפשרות שליחת מסמך אוטומטית לאימייל הלקוח.
  • חיוב כרטיסי אשראי במספר תשלומים, בשילוב עם הנפקת קבלה / חשב' קבלה / זיכוי.
  • דו"ח פירוט ומעקב אחר מסמכי הנהלת חשבונות
  • ביצוע פעולות אוטומטיות מבוססות על הפקת מסמך חשבונאי. לדוגמא: שינוי סטטוס הזמנה ל"ממתין לתשלום" בעת הנפקת חשבונית.

הנפקת המסמכים במערכת Kala מתבצעת ברקע דרך חברות חיצוניות ומצריך תשלום ישירות לספק הנהלת החשבונות.

השירות ניתן כרגע לשימוש עבור משתמשי iCount - לצפייה במחירון או ריווחית. אך במידת הצורך נוכל לחבר עבורכם ספק אחר.



 
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • דף נחיתה קלאסי, המכיל תוכן קצר, תמונות, אפשרויות בחירת שירות או מוצר מסויים ומעבר לביצוע תשלום באשראי עבורו.
  • החיוב יבוצע באופן מיידי וניתן יהיה לראות את אישור התשלום דרך ניהול ההזמנות שבמערכת ה-CRM.
  • תבנית עיצוב קיימת מהתבניות המופיעות בקישור הזה.
  • עזרה בהגדרת פעולות בשליחת הטופס:
    • אימייל / סמס לפונה.
    • הקפצת פיקסלים של המרות (פייסבוק / גוגל / אחר)
    • העברת הגולש לדף מסויים.
  • השליטה על התכנים, הכותרות והתמונות תיעשה על ידי הלקוח לאחר ההטמעה הראשונית.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • חבילה זו כוללת הקמת דף נחיתה אחד.
  • על מנת ליצור מספר דפים שונים עם אותה תבנית עיצוב, יש לשדרג את החבילה (החל מ- 75 ש"ח לחודש ל-100 דפי נחיתה פעילים בו זמנית)

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • ייבוא חד פעמי של נתונים בצורה מסודרת לתוך המערכת.
  • עד 20 שדות לכל יצירת קשר / לקוח.
  • עד 3 שעות עבודה.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה.
  • תיעוד של שיחות נכנסות ויוצאות בכרטיס הפניה / לקוח / הזמנה
  • אפשרות השמעת שיחות מוקלטות מתוך ממשק ה-CRM
  • תיאום מול גורמים טכנים מצד חברת הטלפונייה, לשם מימוש האינטגרציה.
שימו לב:
  • השירות הוא בעבור אחת מחברות הטלפונייה הבאות: וויסנטר, ווקסיה, ITC, 1COM או קאלה (אנחנו מציעים גם פתרונות טלפוניה בעצמנו)
  • על מנת לקבל הצעת מחיר עבור מימוש אינטגרציה שונה או מול ספקית טלפוניה אחרת, רשמו לנו את הצרכים / שם הספקית טלפוניה, ואנו נבדוק מה משמעות המימוש בזמן ובכסף.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הקמה הגדרה וניתוב מספר הוירטואלי המפנה שיחות אל הלקוח ומתעד שיחות נכנסות כיצירות קשר במערכת.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • הפניית שיחות נכנסות לעד 4 יעדים (בו זמנית או לפי עדיפות).
  • הקפצת התראות עבור שיחות נכנסות הכוללות פרוט אודות שם המתקשר, נושא פנייה ואחראי לטיפול.
  • תיעוד והקלטה של שיחות נכנסות כיצירות קשר במערכת ה-CRM.
  • אפשרות תא קולי למייל לשיחות שלא נענו.
  • אפשרות שליטה על צליל חיוג או הקלטה שתושמע למתקשר.
  • עד 200 דקות חודשיות. (כ-3.3 שעות). עלות דקה בחריגה חודשית: 12 אגורות לדקה.
    • ניתן לרכוש 1000 דקות שיחה מראש בעלות של 11 אג' לדקה.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי: ניהול של רשימת ספקים, עם אפשרות הגדרת שיוך מוצרים לספק.
המוצרים עבור כל ספק יוזנו למערכת באמצעות ייבוא הנתונים מקבצי אקסל. כל ספק ינהל קובץ משלו, ומנהל האתר יטען אותו למערכת.
במערכת יהיה ניתן לצפות בדו"ח המציג נותנים אודות מכירות מוצרים עבור כל ספק.

ניהול קטלוג מוצרים המכיל פרטים לפי סוג המוצר ומכיל נתונים כגון מקט ומחיר
ניהול מלאי - דו"ח מלאי עדכני המציג את פרוט המוצרים לפי חלוקה למחסנים עם אפשרות הערה בעבור כל קבוצת מוצרים שבמלאי.
אפשרות הנפקת מסמך קליטה למלאי בעבור מחסן מסויים. המוצרים שיופיע במסמך יתווספו למחסן שנבחר לפי הכמויות שהוגדרו במסמך.
יציאה מהמלאי מבוססת על הנפקת מסמך לבחירתכם (תעודת משלוח / קבלה / וכו...)

דו"ח מכירות אשר יכיל סיכום ופירוט של סכומים לפי התשלומים שתועדו בקאלה עם אפשרות חיתוך לפי טווח תאריכים.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הגדרת תיבות אימייל וירטואליות.
  • בעת מענה לאימייל אשר נשלח מהמערכת, התשובה תכנס לתוך המערכת בנוסף להעתק למנהל ולאחראי על הפונה במידה וקיים.
  • ניתן להגיב באימייל על ההעתק שמתקבל והתשובה תצא בתור אימייל יוצא לפונה ותתועד כאימייל יוצא + תוכנו במערכת.
  • שמירת תוכן אימיילים נכנסים / יוצאים לשם צפיה מאוחרת.
  • מאפשר מעקב מלא ורציף אודות ההתקשרות מול הלקוחות.
  • מאפשר שיתוף תקשורת עם סוכנים / מנהלים ללא צורך בשימוש ב-CC או BCC.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • תיעוד תגובות באימייל בתוך מערכת ה-CRM בכרטיס הפניה / לקוח / הזמנה.
  • אפשרות גישה לתכני האימיילים הנכנסים והיוצאים מהמערכת.
  • התשלום הוא 50 ש"ח לעד 2500 אימיילים נכנסים בחודש. כל 2500 נוספים יעלו 50 ש"ח נוספים.
  • בעלות נוספת, ניתן להוסיף יכולת ניתוח של תוכן האימיילים הנכנסים ממקורות מסויימים, על מנת לפרק את התוכן לשדות המתאימים בתור יצירת קשר חדשה. לחצו כאן לצפיה בפרטים נוספים אודות שירות זה.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • תמיכה ביצירת לידים לפי אימיילים נכנסים ממקורות שונים, באמצעות ניתוח תוכן האימיילים.
  • הערכים ישמרו בשדות הקיימים והמותאמים אישית, למשל: שם, אימייל, טלפון, נושא הפנייה, תוכן הפנייה, מקור הפנייה, כתובת וכו'
  • תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, Presta Shop, Woo Comerce פורטל דרושים, ועוד...
המחיר כולל:
1. שימוש בשירותים הנתמכים.
2. ניתוח של עד 2 תבניות של אימיליים במעמד הקמת המערכת.

אפשרות תמיכה בכל שירות חדש תתומחר בהתאם למורכבותה.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • בעת קבלת פנייה חדשה המכילה מספר טלפון ולא מכילה את שם הפונה, יתבצע נסיון זיהוי לפי מספר הטלפון.
  • 95% סיכוי לזיהוי! לא משלמים על זיהוי שלא מתבצע (עד מקסימום 10% מכלל הנסיונות).
    • חבילה של 1000       20 אג' לקריאה (200 ש"ח)
    • חבילה של 5000       17 אג' לקריאה (850 ש"ח)
    • חבילה של 10000     15 אג' לקריאה (1500 ש"ח)
  • התשלום מראש לכל חבילה

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי: קבלת קריאות ליצירת לידים במערכת CRM מ- Facebook Leads
  • עד 2 טפסים, עד 300 קריאות בחודש - 30 ש"ח
  • עד 5 טפסים, עד 1,000 קריאות בחודש - 80 ש"ח
  • עד 15 טפסים, עד 2500 קריאות בחודש - 220 ש"ח

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • שיוך דומיין לחשבון חדש שיפתח בגוגל הגדרת חשבון גוגל הגדרת תיבות אימייל.
  • פתיחת אימייל עם "סיומת" הדומיין שלכם ומתן שמות משתמש כרצונכם.
  • אתם שולטים בשמות היוזרים, בעצמכם.
  • העברת אימיילים מחשבון ג'ימייל קיים לחשבון החדש.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • מחיר חודשי ישולם ישירות לגוגל לפי $5 למשתמש לחודש או $50 למשתמש לשנה.



שירותי אפיון והטמעת דרישות
עלות הקמה
עלות חודשית
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • שיחה טלפונית עם הלקוח או פגישה במשרדינו בנווה ימין.
  • ניתוח ואפיון צרכים עסקיים מותאמים אישית.
  • הטמעת דרישות שאינן מצריכות פיתוח - עד 3 שעות.
  • מתן הערכת שעות ליישום והטמעה של דרישות המצריכות פיתוח או זמן מימוש נוסף.
  • במידה ויש צורך בפגישה בבית העסק, ישנה תוספת של 900 ש"ח בעבור כל פגישה. (עד 3 שעות לפגישה)

ההטמעה כוללת בין היתר את היכולות הבאות:

  • הגדרת משתמשים והרשאות.
  • הגדרת שדות מותאמים אישית, סטטוסים ותהליכים אוטומטים.
  • תבנית סמס יוצא עם פרטים דינאמים של הפונה.
  • תבנית אימייל יוצאת הכוללת עיצוב בסיסי עם הלוגו של החברה.
  • הנחיות לגורמים חיצוניים על מנת לאסוף לידים מדפי נחיתה, אתרים או שירותים חיצוניים אחרים המספקים לידים.
  • הטמעה של דו"ח מותאם אישית פשוט.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הדרכה במשרדי הלקוח. (עד 4 שעות)
  • הסבר כללי על השימוש במערכת (לסוכנים / מנהלים בנפרד במקרה הצורך).
  • מתן תשובות לשאלות הצוות.
  • גישה להסבר אודות השימוש הבסיסי במערכת.



דפי נחיתה, אתרים וחנויות וירטואליות
עלות הקמה
עלות חודשית
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • חיבור דומיין קיים או חדש (עלות רכישת דומיין הינה 100 ש"ח לשנה).
  • יצירת דפים ומבנה היררכי קל לתחזוקה, בהתאם לצרכי העסק שיוגדרו מראש והזנת תכנים לדוגמא.
  • יצירת טפסי יצירת קשר עם שדות מותאמים אישית.
  • הדרכת שימוש במערכת (עד 3 שעות) - טלפונית או במשרדי Kala
האתר יעוצב לפי אחת מהאפשרויות הבאות:
  • בחירה מתוך מבחר העיצובים הקיים בקישור הזה (כלול בהצעה זו).
  • רכישת תבנית עיצוב מוכנה ממאגר עיצובים חיצוני. כרוך בתוספת תשלום של כ-3000 ש"ח.
  • יצירת עיצוב חדש על ידי חברת עיצוב חיצונית. כרוך בתשלום נוסף עבור הטמעת העיצוב. מחיר העיצוב תלוי במורכבותו, ויתמוחר לאחר קבלת סקיצה.
העיצוב כולל:
  • הטמעת 3 סוגי דפים, למשל דף ראשי, דף צוות החברה ודף מאמר.
  • ביצוע התאמות עיצוב (עד 15 שעות) לפי הגדרות המותג של העסק (לוגו, צבעים, עימוד בסיסי).
  • התאמת העיצוב למסכים בגדלים שונים (עיצוב רספונסיבי).

 
פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • אחסון האתר והנתונים בשרתי KALA בסביבה בטוחה עם גיבוי יומי.
  • תחזוקת המערכת ובדיקת תפעול תקין באופן שוטף.
  • תמיכה טכנית באימייל ללא הגבלה.
  • תמיכה טלפונית עד חצי שעה בחודש ללא תשלום נוסף.
  • גישה למערכת ניהול המשמשת לתפעול פניות מלקוחות ולעדכון תכנים באתר.
  • שדרוגים ועדכוני מערכת על בסיס קבוע לשיפור יעילות המערכת וקלות השימוש.
  • שטח אחסון: 500 מגה
  • תעבורת נתונים חודשית: 5 ג'יגה
  • כמות דפים: עד 100 דפים
  • תמחור תוספות:
    • עבור כל 500 מגה של שטח אחסון או 5 ג'יגה נוספים של תעבורה - 50 ש"ח בחודש.
    • לחבילה של עד 1000 דפים, העלות החודשית (בתשלום שנתי) הינה 115 ש"ח.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • חיבור דומיין קיים או חדש (עלות רכישת דומיין הינה 100 ש"ח לשנה).
  • אפשרות ניהול וקבלת הזמנות דרך האתר או הזנה ידנית במערכת הניהול
  • יצירת דפים ומבנה היררכי קל לתחזוקה, בהתאם לצרכי העסק שיוגדרו מראש והזנת תכנים לדוגמא.
  • יצירת טפסי יצירת קשר עם שדות מותאמים אישית.
  • הגדרת סוגי מוצרים ושדות מותאמים אישית.
  • הדרכת שימוש במערכת (עד 3 שעות) - טלפונית או במשרדי Kala

האתר יעוצב לפי אחת מהאפשרויות הבאות:
  • בחירה מתוך מבחר העיצובים הקיים בקישור הזה (כלול בהצעה זו).
  • רכישת תבנית עיצוב מוכנה ממאגר עיצובים חיצוני. כרוך בתוספת תשלום של כ-3000 ש"ח.
  • יצירת עיצוב חדש על ידי חברת עיצוב חיצונית. כרוך בתשלום נוסף עבור הטמעת העיצוב. מחיר העיצוב תלוי במורכבותו, ויתמוחר לאחר קבלת סקיצה.
העיצוב כולל:
  • הטמעת 3 סוגי דפים, למשל דף ראשי, דף צוות החברה ודף מאמר.
  • ביצוע התאמות עיצוב (עד 15 שעות) לפי הגדרות המותג של העסק (לוגו, צבעים, עימוד בסיסי).
  • התאמת העיצוב למסכים בגדלים שונים (עיצוב רספונסיבי).

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • אחסון האתר והנתונים בשרתי KALA בסביבה בטוחה עם גיבוי יומי.
  • תחזוקת המערכת ובדיקת תפעול תקין באופן שוטף.
  • תמיכה טכנית באימייל ללא הגבלה.
  • תמיכה טלפונית עד שעה בחודש ללא תשלום נוסף.
  • גישה למערכת ניהול המשמשת לתפעול פניות מלקוחות ולעדכון תכנים באתר.
  • שדרוגים ועדכוני מערכת על בסיס קבוע לשיפור יעילות המערכת וקלות השימוש.
  • שטח אחסון: 1000 מגה
  • תעבורת נתונים חודשית: 10 ג'יגה
  • כמות דפים: עד 1000 דפים / מוצרים
  • תמחור תוספות:
    • עבור כל 500 מגה של שטח אחסון או 5 ג'יגה נוספים של תעבורה - 50 ש"ח בחודש.
    • לחבילה של עד 2000 דפים, העלות החודשית (בתשלום שנתי) הינה 175 ש"ח.
    • לחבילה המאפשרת הוספת דפים / מוצרים ללא הגבלה המחיר, הוא 400 ש"ח לחודש.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • חיבור דומיין קיים או חדש (עלות רכישת דומיין הינה 100 ש"ח לשנה).
  • יצירת דפים ומבנה היררכי קל לתחזוקה, בהתאם לצרכי העסק שיוגדרו מראש והזנת תכנים לדוגמא.
  • יצירת טפסי יצירת קשר עם שדות מותאמים אישית.
  • הגדרת סוגי מוצרים ושדות מותאמים אישית.
  • הדרכת שימוש במערכת (עד 3 שעות) - טלפונית או במשרדי Kala
האתר יעוצב לפי אחת מהאפשרויות הבאות:
  • בחירה מתוך מבחר העיצובים הקיים בקישור הזה (כלול בהצעה זו).
  • רכישת תבנית עיצוב מוכנה ממאגר עיצובים חיצוני. כרוך בתוספת תשלום של כ-3000 ש"ח.
  • יצירת עיצוב חדש על ידי חברת עיצוב חיצונית. כרוך בתשלום נוסף עבור הטמעת העיצוב. מחיר העיצוב תלוי במורכבותו, ויתמוחר לאחר קבלת סקיצה.
העיצוב כולל:
  • הטמעת 3 סוגי דפים, למשל דף ראשי, דף צוות החברה ודף מאמר.
  • ביצוע התאמות עיצוב (עד 15 שעות) לפי הגדרות המותג של העסק (לוגו, צבעים, עימוד בסיסי).
  • התאמת העיצוב למסכים בגדלים שונים (עיצוב רספונסיבי).

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • אחסון האתר והנתונים בשרתי KALA בסביבה בטוחה עם גיבוי יומי.
  • תחזוקת המערכת ובדיקת תפעול תקין באופן שוטף.
  • תמיכה טכנית באימייל ללא הגבלה.
  • תמיכה טלפונית עד שעה בחודש ללא תשלום נוסף.
  • גישה למערכת ניהול המשמשת לתפעול פניות מלקוחות ולעדכון תכנים באתר.
  • שדרוגים ועדכוני מערכת על בסיס קבוע לשיפור יעילות המערכת וקלות השימוש.
  • שטח אחסון: 2000 מגה
  • תעבורת נתונים חודשית: 25 ג'יגה
  • כמות דפים: עד 2000 דפים / מוצרים
  • תמחור תוספות:
    • עבור כל 500 מגה של שטח אחסון או 5 ג'יגה נוספים של תעבורה - 50 ש"ח בחודש.
    • לחבילה המאפשרת הוספת דפים / מוצרים ללא הגבלה המחיר, הוא 400 ש"ח לחודש.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • העיצוב יסופק על ידי הלקוח או מעצב מטעמו, ויעבור אישור סופי טרם הטמעתו במערכת קאלה.
  • העיצוב יסופק בהתאם להוראות הרשומות בקישור זה.
  • העיצוב יהיה עבור:
    • מסגרת האתר - חלק עליון ותחתון.
    • עיצוב 2 סוגי דפים נוספים (למשל: דפי קטגוריה ודפי מוצר).
    • עיצוב דף הבית.
  • העיצוב יוטמע באופן רספונסיבי עבור מסכי טלפונים וטאבלטים (עד 767 פיקסלים).
  • המחיר כולל עד 20 שעות עבודה.
  • מחיר שעה נוספת: 150 ש"ח.
  • מחיר הטמעת עיצוב לסוג דף נוסף: 900 ש"ח (כולל עד 6 שעות עבודה).
לאחר קבלת עיצוב סופי והגדרות פונקציונליות של אלמנטים מורכבים (במידה ויש), ינתן אישור סופי למחיר הטמעת העיצוב.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • חבילה זו כוללת הקמת דף נחיתה אחד.
  • על מנת ליצור מספר דפים שונים עם אותה תבנית עיצוב, יש לשדרג את החבילה (החל מ- 65 ש"ח לחודש ל-100 דפי נחיתה פעילים בו זמנית)

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • דף נחיתה המעוצב אישית לפי בקשת הלקוח.
  • ייתכן שינוי במחיר לאחר קבלת הדרישות מהלקוח.
  • הגדרת שדות טופס מותאמים אישית (עד 10 שדות)
  • הגדרת פעולות שיבוצעו בעת שליחת הטופס:
    • אימייל / סמס לפונה.
    • הקפצת פיקסלים של המרות (פייסבוק / גוגל / אחר)
    • העברת הגולש לדף מסויים.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • חבילה זו כוללת הקמת דף נחיתה אחד.
  • על מנת ליצור מספר דפים שונים עם אותה תבנית עיצוב, יש לשדרג את החבילה (החל מ- 65 ש"ח לחודש ל-100 דפי נחיתה פעילים בו זמנית)

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי: תשלום שנתי בעבור רכישה, התקנה ושימוש בתעודת SSL בעבור דומיין יחיד.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • ייבוא תכנים מהאתר הקיים. (מותנה באפשרות ייצוא או קבלת הנתונים בפורמט אקסל או CSV.)
  • הפניית כתובות (URL Redirects) - יצירת הפניות ל-100 הדפים הראשונים המאונדקסים כיום בגוגל, מהכתובת הישנה, לדף מתאים באתר החדש.
  • כולל עד 6 שעות עבודה.



שירותי SMS
עלות הקמה
עלות חודשית
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הקמת מספר וירטואלי אישי אשר יודע להזין הודעות סמס שנשלחות אליו בתור פניות למערכת CRM.
  • סמסים שישלחו לאותו מספר יתועדו אוטומטית במערכת CRM.
  • במידה ושולח ה-סמס קיים במערכת, הודעתו תשוייך לכרטיס הקיים במערכת.
  • אפשרות סימון קריאה של סמסים.
  • המספר וירטואלי המשמש לקבלת סמסים בלבד.
  • בנק 500 הודעות סמס מתנה.
  • בנק ה סמסים הינו ללא הגבלת זמן וניתן למימוש בכל עת.
  • ספירה של ניצול סמסים נעשה לפי מקטעים, מקטע מכיל עד 136 תווים. ניתן לשרשר עד 1000 תווים בהודעה אחת (כ- 8 מקטעי סמס).  
  • מגוון חבילות הסמס הניתנות לרכישה:
    • בנק 1000 סמסים - 100 ש"ח
    • בנק 5000 סמסים - 350 ש"ח
    • בנק 10000 סמסים - 600 ש"ח
    • בנק 100000 סמסים - 3000 ש"ח

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • ניתוח ערכים מספריים מתוך תשובות הסמס ושמירתם בשדות יעודיים כמו כמות המגיעים / לא מגיעים.
  • אפשרות שילוב של מענה אוטומטי במידה והיה זיהוי מוצלח. תוכן ההודעה תוכל להכיל את התשובה שזוהתה ופרטים נוספים
  • אפשרות הגבלה על הערך המקסימלי האפשרי
  • אפשרות החלפת ערכים ידנית (שלישייה => 3)
  • ביטול זיהוי במידה של אי וודאות והעברה כמשימה לניתוח ידני על ידי סוכן.
  • אפשרות ביצוע חישובים המבוססים על הערך המספרי שבתשובה.
  • אפשרות שמירת מענה או ערך מסויים בשדה מותאם אישית בהתאם לתוכן המענה.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • אפשרות ביצוע שליחת סמסים דרך המערכת CRM בצורה פרטנית ללקוחות ופונים.
  • אפשרות הגדרת תבניות סמס דינאמיות המכילות נתונים של הפונה / הפנייה / ההזמנה.
  • אפשרות הגדרת שליחת סמסים בכחלק מתהליכים אוטומטים.
  • התשלום לפי מקטע, עד 140 תווים. ניתן לשרשר עד 1000 תווים בהודעה אחת. התשלום לפי המקטעים.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • אפשרות ביצוע שליחת סמסים דרך המערכת CRM בצורה פרטנית ללקוחות ופונים.
  • אפשרות הגדרת תבניות סמס דינאמיות המכילות נתונים של הפונה / הפנייה / ההזמנה.
  • אפשרות הגדרת שליחת סמסים בכחלק מתהליכים אוטומטים.
  • התשלום לפי מקטע, עד 140 תווים. ניתן לשרשר עד 1000 תווים בהודעה אחת. התשלום לפי המקטעים.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • אפשרות ביצוע שליחת סמסים דרך המערכת CRM בצורה פרטנית ללקוחות ופונים.
  • אפשרות הגדרת תבניות סמס דינאמיות המכילות נתונים של הפונה / הפנייה / ההזמנה.
  • אפשרות הגדרת שליחת סמסים בכחלק מתהליכים אוטומטים.
  • התשלום לפי מקטע, עד 140 תווים. ניתן לשרשר עד 1000 תווים בהודעה אחת. התשלום לפי המקטעים.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • אפשרות ביצוע שליחת סמסים דרך המערכת CRM בצורה פרטנית ללקוחות ופונים.
  • אפשרות הגדרת תבניות סמס דינאמיות המכילות נתונים של הפונה / הפנייה / ההזמנה.
  • אפשרות הגדרת שליחת סמסים בכחלק מתהליכים אוטומטים.
  • התשלום לפי מקטע, עד 140 תווים. ניתן לשרשר עד 1000 תווים בהודעה אחת. התשלום לפי המקטעים.



שירותי טלפוניה

פתרונות טלפוניה מתקדמים למוקדים קטנים וגדולים

עלות הקמה
עלות חודשית
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הגדרת מספר אשר יודע להפנות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון של כל מתקשר.
  • במידה ושלוחת המטפל לא זמינה ניתן להחליט האם יעבור למטפלים אחרים מאותה קבוצה או ישירות לתא קולי המתועד לתוך המערכת אוטומטית.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • הנפקה של 10 מספרים וירטואלים ושיוכם למערכת ה-CRM.
  • אפשרות שליטה עצמית בהגדרת המקור / קמפיין / מדיום אשר יתווסף לכל ליד שנוצר בעבור כל אחד מהמספרים.
  • התראה אודות שיחות נכנסות למשתמשים המחוברים למערכת.
  • הטמעת הקלטה אוטומטית בעת סיום שיחה נכנסת עם אפשרות השמעה מתוך המערכת עצמה.

פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • עד 1000 דקות חודשיות. (כ-16.5 שעות). עלות דקה בחריגה חודשית: 12 אגורות לדקה.
    • ניתן לרכוש 1000 דקות שיחה מראש בעלות של 11 אג' לדקה.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי: המטרה: לקצר את מרווח זמני ההפסקות בין השיחות ולהגביר את תפוקת הנציגים במוקד.

צורת פעולת החייגן:
  1. לכל סוכן המחובר למערכת תהיה אפשרות להפעיל / לעצור את החייגן אשר יודע לבצע שיחות ללידים אשר אותו סוכן מוגדר כאחראי עליהם.
  2. בעת הפעלת חייגן, הנציג יבחר את הסטטוס של הלידים אליהם מעוניין שהחייגן יתקשר (New / Try again).
  3. המערכת בוחרת לידים בסטטוס הנבחר ומתקשרת אליהם אחד אחרי השני ברקע.
  4. במידה ואין תשובה
    1. אם עברו 19 שניות, סטטוס הליד ישתנה  (New => Try again או Try again => No answer).
    2. אם תוך פחות מ-5 שניות מקבלים תשובה שהשיחה נכשלה, הסטטוס יעודכן ל Unavailable.
    3. החייגן ימשיך לחייג אוטומטית לליד הבא.
  5. במידה ויש תשובה
    1. השלוחה של הסוכן תצלצל.
    2. החייגן האוטומטי יעצור כדי לא להכניס שיחות מקבילות לסוכן.
    3. סטטוס הליד יעודכן אוטומטית ל Answered.
    4. יפתח טאב חדש בדפדפן עם הליד המקושר לשיחה.
    5. הנציג יענה וידבר עם הלקוח.
    6. בסיום השיחה הנציג יעדכן לסטטוס המתאים ויתעד את תוכן השיחה במידת הצורך.
    7. הסוכן יפעיל ידנית את החייגן / החייגן יחזור לחייג בצורה אוטומטית בעת זיהוי סיום השיחה.
  6. במידה ויש תשובה בצד הלקוח אך שלוחת הסוכן תפוסה, השיחה תועבר לתור אשר מצלצל בשלוחות כל הסוכנים הזמינים. (יכולת זו תלויה ביכולת הגדרה של ספקית הטלפוניה)


 
פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • המחיר החודשי הוא בעבור חייגן בודד.
  • במידה ומעוניינים להריץ יותר מחייגן אחד בו זמנית (לאותו סוכן או לסוכנים נפרדים), יש צורך בתשלום חודשי בעבור כל חייגן בנפרד.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • עד 150 מילים
  • מוזיקת רקע כלולה
  • הגהה מלאה לטקסט
  • מוכן תוך 3 ימי עבודה

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי: לכל לקוח ניתן להזין מספר פקס בשדה ייעודי.
לכל לקוח יהיה כפתור שליחת פקס אשר מתפקד בתור שליחת אימייל אשר מגיע כפקס למספר המיועד
לקבלת פקסים לתוך המערכת, יש גם צורת בהזמנת השירות "ניתוח תוכן אימיילים נכנסים"
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי: - אפשרות קבלה / הוצאה של שיחות דרך המחשב / טלפון VOIP / הפניה לנייד או טלפון קווי
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
הפניית שיחות נכנסות לנתב שיחות עם הקלטות, תפריט, תור מכירות.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי:
  • חיוג במספר שלוחות / טלפונים חיצוניים במקביל או לפי עדיפות.
  • השמעת הקלטה בעת אי מענה.
  • השמעת הקלטה בעת קבלת שיחה מחוץ לשעות הפעילות.
  • הפניה לשלוחות או מספרים מסויימים בימים ובשעות מסויימות.

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • מספר 073 או ניוד מספר קיים אשר בבעלות הלקוח.
  • ישנה אפשרות לשדרג לקבלת מספר 03 בעלות של 15 ש"ח נוספים 

לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי:
  • הקפצת התראות עבור שיחות נכנסות הכוללות פרוט אודות שם המתקשר, נושא פנייה ואחראי לטיפול.
  • תיעוד של שיחות נכנסות כיצירות קשר במערכת ה-CRM.
  • התראות תא קולי למייל לשיחות שלא נענו.
תשלום זה הוא חודשי בעבור כל המערכת ולא בעבור כל משתמש.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי: תשלום של 10 אג' לדקה בעבור דקות חריגה.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי: תשלום של 10 אג' לדקה בעבור דקות חריגה.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החודשי: תשלום של 10 אג' לדקה בעבור דקות חריגה.

חבילת דקות נוספות:
  • 5000 דקות שיחה - 450 ש"ח (לפי 9 אג' לדקה)
  • 20,000 דקות שיחה - 1600 ש"ח (לפי 8 אג' לדקה)
תשלום של 10 אג' לדקה בעבור דקות חריגה מהחבילה.
לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי: - מסך LCD צבעוני, 5.2 אינץ'
- תצוגה במגוון שפות (כולל עברית)
- תמיכה ב-2 קווי SIP
- סאונד באיכות HD
- שני חיבורי Ethernet Gigabit
- תמיכה מלאה באוזניות אלחוטיות
- תומך POE
- ספר טלפונים חכם
- משלוח Fedex חינם עד בית העסק.


לקבלת מידע נוסף פרוט התמורה בעבור התשלום החד פעמי: - מסך LCD צבעוני, 8.2 אינץ'
- תצוגה במגוון שפות (כולל עברית)
- סאונד באיכות HD
- תמיכה ב-4 קווי SIP
- ניתן להגדיר עד 30 רשומות BLF
- שני חיבורי Ethernet Gigabit
- תמיכה מלאה באוזניות אלחוטיות
- תומך POE
- משלוח Fedex חינם עד בית העסק.