ניהול מכירות, חיובים והנהלת חשבונות

ניהול הזמנות, תיקי לקוח ומלאי מוצרים. סליקת אשראי והנפקת מסמכים חשבונאיים. מחולל הצעות מחיר שיחסוך לכם שעות, ניהול חנות וירטואלית / דף נחיתה עם אפשרויות קבלת תשלומים, ועוד מגוון פתרונות למכירת מוצרים ושירותים!

Kala CRM נותנת פתרונות למגוון מערכי מכירות, כגון חנויות (וירטואליות ופיזיות), ספקי שירותים, מפיצים ומשווקים, מוקדי מכירה, ועוד...

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים.
בקאלה השתדלנו לאחד את הפעילות במערכת אחת וברקע להשתמש בספקים השונים.
 

איסוף מידע

  • איסוף פניות / הזמנות מהאתר. ישנה תמיכה בכל פלטפורמות המכירה המוכרות, כגון WooCommerce, Shopify, Magento, BigCommerce, PrestaShop ועוד.
  • איסוף פניות טלפוניות דרך טלפון וירטואלי או טלפוניית VOIP. אנו תומכים בטלפוניות קיימות כגון Voicecenter, Bluebenet, 1Com, Voxia, Link ואף מספקים פתרונות טלפוניה בעצמנו.

הנהלת חשבונות

  • ניתן לממשק את המערכת לריווחית או iCount לשם הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות ומסמכי מלאי, ישירות מתוך קאלה, ללא צורך לצאת מהמערכת.
  • מגוון דו"חות פיננסים כגון פרוט מסמכים שיצאו, מאזן לקוח, לקוחות חייבים, הכנסות חודשיות ועוד.

סליקת אשראי

  • ניתן לממשק את המערכת ל Pelecard או iCredit לשם ביצוע סליקת אשראי מתוך מערכת קאלה.
  • ניתן לשלב עם תוסף הנהלת חשבונות לשם ביצוע סליקה ביחד עם הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה.
  • אפשרות שמירת פרטי האשראי בצורה מוצפנת אשר מאפשר שימוש חוזר מבלי לפנות ללקוח לשם קבלת הפרטים מחדש.

    הוספה / עריכה של פרטי אשראי השמורים במערכת, לשם ביצוע סליקה עתידית ללא צורך בפניה ללקוח לשם בקשת פרטי האשראי

ניהול מוצרים / שירותים

  • ניתן להגדיר סוגי מוצרים / שירותים שונים במערכת.
  • עבור כל סוג מוצר / שירות ניתן להגדיר את השדות אשר יופיעו בעת הזמנתו.
  • אפשרות הגדרת אפשרויות לבחירה עבור כל מוצר ושדות אשר חובה יהיה למלא בעת יצירתו או הזמנתו.
  • לכל מוצר ניתן להזין תמונות, פרטים המתארים אותו ושדות מותאמים אישית לפי הגדרותיך.
  • אפשרות חשיפת דף ציבורי עם פרטי המוצר + אפשרות הזמנתו אונליין.פרוט מוצרים / שירותים בהזמנה או הצעת מחיר

ניהול הזמנות

  • ניהול סטטוסים ותהליכים המבוססים אודות ההזמנה, המוצרים המוזמנים או המסמכים שהונפקו בעבורה.
  • אפשרות אינטגרציה עם חברות שילוח לשם הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף משלוח, הדפסת מדבקות ועדכון אוטומטי של סטטוס ההזמנה במערכת.
  • אפשרות אינטגרציה עם חברות שילוח לשם הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף משלוח, הדפסת מדבקות ועדכון אוטומטי של סטטוס ההזמנה במערכת

אתר חנות וירטואלית

  • מערכת קאלה מספקת גם פתרון מתקדם לשם הקמת אתר חנות וירטואלית.
  • תמיכה בעגלת קניות, מוצרים שאהבתי, מבצעים והנחות, קופונים, ניהול צורות תשלום ומשלוח, ועוד.
  • הזמנות שיבוצעו בחנות, יוצגו מייד במערכת הניהול ויכילו את פרטי הלקוח והמוצרים המוזמנים.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala CRM אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן ידני מאחד לשני ולבזבז זמן...

מידע נוסף

מערכת הצעות מחיר

במערכת קאלה ניתן ליצור תבניות אימייל דינאמיות להצעת מחיר ולשלוח אותן ללקוחות באופן ידני ואוטומטי. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. תבניות אימייל "הצעת מחיר" עם תוכן דינאמי התבנית מכילה את כל פרטי ההזמנה, פרטי הלקוח, פרטי תשלום ומשלוח...

מידע נוסף

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

הפקת מסמכים חשבונאים באמצעות Kala CRM יוצרת סדר וארגון. כל המסמכים החשבונאים מופקים ונשמרים בהזמנה של הלקוח. כל המידע על ההזמנה מרוכז במקום אחד, פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעת מחיר, היסטוריית התקשרות והמסמכים החשבונאים.

מידע נוסף

מערכת משימות

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהקצותה בעבור עצמו או עובד אחר. לכל עובד מופיעה רשימה של משימות לביצוע עליהן הוא אחראי וכשמגיע זמן ביצוע המשימה, מתקבלת התראה פנימית בתוך מערכת ה-CRM + אימייל התראה לעובד...

מידע נוסף