הקמת מערך ריכוז וניתוח פניות מאימיילים במערכת

  • כתובת אימייל וירטואלית היודעת ליצור לידים/פניות לפי אימיילים נכנסים ממקורות שונים, באמצעות ניתוח תוכן האימיילים. (בהכרח תיווצר פניה על כל אימייל נכנס במידה ויבוצע ניתוח)
  • הערכים ישמרו בשדות הקיימים והמותאמים אישית, למשל: שם, אימייל, טלפון, נושא הפנייה, תוכן הפנייה, מקור הפנייה, כתובת וכו'
  • כולל עד 3 תבניות ניתוח שונות אשר ניתנות לניצול במעמד ההקמה.
  • עלות תבנית נוספת הינה 250 ש"ח לתבנית פשוטה, תבניות מורכבות יתומחרו לפי בקשה.
חשוב לדעת - לאחר הטמעת תבנית אסור לעשות שינויים במבנה האימייל שנשלח למערכת Kala. כל שינוי עלול לגרום לתקלות ובמידה ותרצו לבצע שינויים יש להודיע לנו על כך מראש ובהתאם לבקשה יכולה להיות עלות להטמעה נוספת.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....