חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח.
באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.
 

חיבור למערכת Kala CRM מאפשר בין היתר:

  • זיהוי לקוחות קיימים במערכת לפי מספר טלפון.
  • זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה אליו (תלוי בספק המרכזיה).
  • הקפצת התראה בעת קבלת שיחה.
  • פתיחה אוטומטית של הכרטיס המתאים במערכת או יצירת פנייה חדשה אוטומטית במידה ולא זוהתה.
  • חיוג מתוך המערכת בלחיצה.
  • האזנה לשיחות ישירות מהמערכת (תלוי בספק המרכזיה).
  • מידע נוסף על חיבור מערכת Kala CRM למרכזיה טלפונית
 

שירותים הניתנים על ידי ספק המרכזיה הטלפונית

  • חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם.
  • נתב שיחות דינאמי-מותאם לפי צורך.
  • ממשק אינטרנטי ידידותי למשתמש בשפות שונות הכולל אפשרות להגדרות עצמאיות.
  • הרשאות למשתמשים ברמת שלוחה עם אפשרות להגדרות מיוחדות.
  • כניסה לתור, המתנה נעימה.
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה.
  • שיחות ועידה כולל ועידה עם שלוחות מרוחקות.
  • הקלטות של כל השיחות הנכנסות והיוצאות לפי בקשת הלקוח.
  • סינון שיחות-הגדרת רשימת חסומים.
  • האזנות, לחישה, התפרצות לשיחה.
  • אינטגרציה עם מערכות חיצוניות בעזרת API.
  • תא קולי למייל.
  • Call Back.
  • שירותי פקס & Fax2Mail שירות פקס למייל וממייל לפקס.
  • עקוב אחרי.
  • צלצול בו זמני לאותו משתמש על אותו מספר שלוחה –יעיל בזמני עומס על שלוחה ע"מ לקבל את השיחה והשארה על הולד (חיסכון בכ"א).
  • הודעת מיוחדות לחגים וכו'.
  • מגוון דוחות בזמן אמת (זמני שיחה נכנסת ,יוצאת ,נענתה, ננטשה חיפוש שיחה לפי מספר).
  • אפליקציה למובייל שמאפשרת התחברות לסמארטפון כשלוחה - ניתן להפעיל בכל העולם.
  • ייצוא לאקסל של כל השיחות הנכנסות.
  • תזמון ניתוב קבלת שיחות והפניה של שיחות.
  • שיחות וידאו (באמצעות: מכשיר נייח תומך, PHONE SOFT , PHONE WEB).
  • הגדרת חיוג מהיר למספרים פנימיים וחיצוניים.
  • אפשרות להגבלת כניסה למערכת מכתובת IP מסוימת.
  • אפשרות להגבלת שיחות יוצאות ליעדים נבחרים.
  • ניהול תורים ו IVR מתקדם ודינמי להגדלת כמות השיחות הנענות.
  • הקמת מרכזיה וירטואלית / חומרה.
  • הגדרת צלצול בשלוחות אחרות במידה ושיחה לא נענתה.
  • העברת שיחות שלא נענו למוקד השארת הודעות.
 

יתרונות בשימוש במרכזיה טלפונית

  • הוזלת עלויות בעלויות השיחות.
  • חיסכון באחזקת הקווים.
  • אין צורך לרכוש שרת פקסים נכנסים ויצאים.
  • כל השיחות מוקלטות ללא צורך ברכישת ואחזקת שרת ההקלטות.
  • ניוד קווים קיימים למרכזיה - לא מאבדים מספרים מפורסמים.
  • פתרון מרכזייה לעסקים עד 1000 משתמשים.
  • הוספת\הורדת משתמשים למרכזיה ללא תלות בכרטיסי שלוחות.

עוד מתוך בלוג

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או...

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו...

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על...

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם...

התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)

"אני לא צריך את זה",  "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו...

עיתון הארץ מפרגנים: Kala היא הדרך

"פיתוח ישראלי לניהול אפקטיבי של העסק: Kala - מערכת לניהול, שיווק ואוטומציה אפקטיבית למגוון סוגי...