נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים?
קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת.
התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.
יש אפשרות שליטה על התנהגות הנתב ע"י קביעת הפעולות שיבוצעו בעת:
  • שיחה נכנסת ממספר מזוהה אשר כבר קיים במערכת => במידה וקיים סוכן אחראי אשר כעת זמין, השיחה תופנה לאותו סוכן.
    • במידה ואותו סוכן בשיחה אחרת או לא עונה לשיחה, ניתן להעביר את השיחה לתור מכירות מרכזי, תא קולי או העברה לשירות השארת הודעה חיצוני.
  • שיחה נכנסת ממספר חסוי => ניתן להעביר שיחות שכאלו לתוך מיוחד שם ניתן להשמיע הודעה אחרת מאשר בתור מכירות עם מספר גלוי. (כאשר המספר גלוי, ניתן להשמיע הקלטה אשר אומרת כי המספר שמור במערכת ושבמידת הצורך יחזרו אל הלקוח)
  • שיחה נכנסת ממספר לא מזוהה => העברה של השיחה לתור או שלוחה מסויימת, להמשך טיפול.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה...

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך,...

פעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח

כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו...

תיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM

פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים: כאשר...

שיפורים במנגנון האוטומציה

אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית. אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך...

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה...

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור...