ריכוז עדכונים ושיפורים

  • בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה.
  • שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא.
  • תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת.
  • ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף.
  • אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף.
  • תמיכה בתוסף חדש לשליחת סמסים: InforU
  • יכולת הסתרה של שדות "מין" ו-"פרטי לקוח" בדף חבר.
  • יכולת הסתרה של שדה "צורת תשלום" בדף הזמנה / רשימת הזמנות.
  • שיפור מנגנון ייבוא חברים - אי חובת הזנה של תאריך יצירה.
  • שיפור משמעותי במהירות הטעינה של הדף יצירות קשר + דף הזמנות.
  • חשיפת API לביצוע / עדכון הזמנות + יצירה ועדכון של מוצרים מוזמנים.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה...

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה...

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך,...

פעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח

כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו...

תיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM

פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים: כאשר...

שיפורים במנגנון האוטומציה

אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית. אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך...

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה...