ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף.

התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת.

שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט
  • אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM
  • תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים.

תוסף HipChat - הגדרת כל האימיילים שנשלחים למנהל דרך המערכת, להשלח גם כהודעה ב-HipChat לחדר נבחר.

חשיפה של מטודות API לשם יצירה או עדכון חיצוניים של: דפים / מוצרים / לקוחות / הזמנות / מוצרים מוזמנים.

אפשרות שליטה על סוגי ההתראות שיתקבלו בעבור פעולות טלפוניות. (שיחה נכנסת, שיחה יוצאת, שיחה נכנסת שלא נענתה, תא קולי)

אפשרות הגדרה שסוכנים לא יכולים לבטל משימות שהוקצו עליהם. (לביטול עליהם לפנות למנהל אחראי)

אפשרות ביטול מנגנון הפתיחה האוטומטית להזנה של מוצר בהזמנה במידה ואין מוצרים.

במידה ומוסיפים דף לחבר מתוך כרטיס החבר, לאחר השמירה המתשמש יועבר בחזרה לדף החבר.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

אינטגרציה עם תפוז משלוחים

Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך  KALA בפשטות...

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים...

שיפורים במערך הדו"חות - 06/2017

טופס עריכת דו"ח - כפתור לצפיה ישירה בתוצאות הדו"ח. אפשרות הגדרת דו"ח בתור דו"ח...

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017

תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי...