חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם.
אנו מכירים בצורך של כל עסק להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה המאופיינים והייחודיים שלו.
באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה.

יתרונות

  • הוזלת עלויות בעלויות השיחות.
  • חיסכון באחזקת הקווים.
  • אין צורך לרכוש שרת פקסים נכנסים ויצאים.
  • כל השיחות מוקלטות ללא צורך ברכישת ואחזקת שרת ההקלטות.
  • ניוד קווים קיימים למרכזיה - לא מאבדים מספרים מפורסמים.
  • פתרון מרכזייה לעסקים עד 1000 משתמשים.
  • הוספת\הורדת משתמשים למרכזיה ללא תלות בכרטיסי שלוחות.

יכולות הכלולות בשירות

  • נתב שיחות דינאמי-מותאם לפי צורך.
  • ממשק אינטרנטי ידידותי למשתמש בשפות שונות הכולל אפשרות להגדרות עצמאיות.
  • הרשאות למשתמשים ברמת שלוחה עם אפשרות להגדרות מיוחדות.
  • כניסה לתור, המתנה נעימה.
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת השיחה.
  • שיחות ועידה כולל ועידה עם שלוחות מרוחקות.
  • הקלטות של כל השיחות הנכנסות והיוצאות לפי בקשת הלקוח.
  • סינון שיחות-הגדרת רשימה שחורה.
  • האזנות, לחישה, התפרצות לשיחה.
  • אינטגרציה עם מערכות חיצוניות בעזרת API.
  • תא קולי למייל.
  • Call Back.
  • שירותי פקס & Fax2Mail שירות פקס למייל וממייל לפקס.
  • עקוב אחרי.
  • צלצול בו זמני לאותו משתמש על אותו מספר שלוחה –יעיל בזמני עומס על שלוחה ע"מ לקבל את השיחה והשארה על הולד (חיסכון בכ"א).
  • הודעת מיוחדות לחגים וכו'.
  • מגוון דוחות בזמן אמת (זמני שיחה נכנסת ,יוצאת ,נענתה, ננטשה חיפוש שיחה לפי מספר).
  • אפליקציה למובייל שמאפשרת התחברות לסמארטפון כשלוחה ניתן להפעיל בכל העולם.
  • ייצוא לאקסל של כל השיחות הנכנסות ע"מ ליצור רשימת לקוחות לSMS יוצא לקידום מכירות ומבצעים. (database).
  • תזמון ניתוב קבלת שיחות והפניה של שיחות.
  • שיחות וידאו (באמצעות: מכשיר נייח תומך, PHONE SOFT , PHONE WEB).
  • הגדרת חיוג מהיר למספרים פנימיים וחיצוניים.
  • אפשרות להגבלת כניסה למערכת מכתובת IP מסוימת.
  • אפשרות להגבלת שיחות יוצאות ליעדים נבחרים.
  • ניהול תורים ו IVR מתקדם ודינמי להגדלת כמות השיחות הנענות.
  • הקמת מרכזיה וירטואלית / חומרה.
  • זיהוי שמות לפי מספרי טלפון.
  • זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה אליו.
  • הגדרת צלצול בשלוחות אחרות במידה ושיחה לא נענתה.
  • העברת שיחות שלא נענו למוקד השארת הודעות.
  • הקפצת מסך לסוכן (בעת קבלת שיחה) ופתיחת תיק לקוח / פנייה, או יצירת פנייה חדשה אוטומטית במידה ולא זוהתה.
מעוניין בחיבור למרכזייה טלפונית? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת....

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע...

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול,...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית....

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...