חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות הנציגים ועל ידי כך חוסך הוצאות ומגדיל רווחים בצורה מידית.

חיוג ידני לוקח זמן רב וסובל ממחוסר מענה בעוד הנציג ממתקין על הקו לשווא אשר גורם לבזבוז זמן רב, בעוד את הפעולות הללו ניתן לפתור היום בעזרת טכנולוגיית החייגן האוטומטי. החייגן מחליף את הצורך בחיוג ידני לרשימת נמענים ודואג שהנציג יקבל רק שיחות שנענו בפועל.


מה מסוגל החייגן לעשות?
  • להשמיע הודעה לשיחות שנענו, לקבל חיוג מספרים, להגיב תשובה בהתאם ו/או להעביר לנציג שירות לבקשתו.
  • להציג לנציג מידע אודות הנמעניםבצורה שקטה ובעת מענה להקפיץ את הכרטיס של מי שענה עם פרטיו המלאים.
  • לעדכן סטטוסים של הנמענים לפי מצב השיחה - אי זמינות / אי מענה ראשון, שני, שלישי / אי מענה בנסיון אחרון.
  • לשלוח הודעות סמס או אימייל בעת שינוי לאחד הסטטוסים שהוגדרו.
  • לשלוט בכמות החיוגים החוצה בו זמנית בעבור כל נציג.
עם חייגן אוטומטי הנציגים ישקיעו יותר זמן בשיחות בפועל מאשר בנסיונות ליזום שיחות.
החייגן משפר ומייעל את פעילות המוקד ואת תפוקת הנציגים בעשרות אחוזים בכל יום!

איך זה עובד?
  1. מנהל המוקד טוען קובץ עם נמענים ומשייך אותם לנציגים. ניתן לשייך נמענים מסוימים למוקדנים ספציפיים.
  2. נציג המוקד מתחבר למערכת ה-CRM ומפעיל את החייגן.
  3. החייגן טוען את הנמענים המיועדים אליו ומתחיל לחייג אליהם בצורה אוטומטית ברקע.
  4. במידה ואין תשובה או שהשיחה נכשלה, החייגן יעדכן את הסטטוס בהתאם וימשיך לחייג לנמען הבא מבלי לעצור.
  5. במידה ויש תשובה, השלוחה של הסוכן תצלצל ויפתח טאב חדש בדפדפן עם פרטי הנמען שענה.
  6. החייגן האוטומטי יעצור כדי לא להכניס שיחות מקבילות לסוכן וסטטוס הנמען יעודכן אוטומטית.
  7. החייגן יחזור לחייג בצורה אוטומטית בעת זיהוי סיום השיחה או לאחר X שניות שיוגדרו מראש.
במידה ויש תשובה בצד הלקוח אך שלוחת הסוכן תפוסה, ניתן להגדיר שהשיחה תועבר לתור אשר מצלצל בשלוחות כל הסוכנים הזמינים או שלוחה ייעודית שתוגדר מראש. (יכולת זו תלויה ביכולת הגדרה של ספקית הטלפוניה)
מעוניין בחייגן שיחות אוטומטי? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת....

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע...

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול,...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית....

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...