
איך זה עובד?
- מנהל המוקד טוען קובץ עם נמענים ומשייך אותם לנציגים.
- נציג המוקד מתחבר למערכת ה-CRM ומפעיל את החייגן.
- החייגן טוען את הנמענים המיועדים אליו ומתחיל לחייג אליהם באופן אוטומטי.
- במידה ואין תשובה או שהשיחה נכשלה, החייגן יעדכן את הסטטוס בהתאם וימשיך לחייג לנמען הבא מבלי לעצור.
- כאשר הנמען ענה, השיחה תופנה לנציג המוקד ויפתח טאב חדש בדפדפן עם פרטי הנמען.
- החייגן יחזור לחייג בצורה אוטומטית בעת סיום השיחה או לאחר X שניות שיוגדרו מראש.