פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

גירסה 2.2


עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול

  • ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי.

     
  • ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים).

     
  • דו"חות מערכת:
    • אפשרות קביעת שליחת דו"ח אוטומטי למייל על בסיס שעתי.
    • שליחה אוטומטית למייל רק במידה ויש תוצאות לדו"ח.
    • אפשרות עדכון מחירים והגדרות נוספות.
    • בקרוב תונגש מערכת דו"חות חדשה למנהלים, בה ניתן יהיה לנהל את הנמענים ומשך המחזור.
  • אפשרות ביצוע חיוב ידני / מאוחר - תוסף Payme מאפשר מעתה להגדיר האם רוצים שהרוכש באתר יחוייב מיידית על מלוא הסכום או שפרטיו רק ישמרו במערכת, ובעל החנות יכול לעדכן את פרטי ההזמנה במידה הצורך, לפי ביצוע חיוב ידני על הסכום המעודכן. פיצ'ר מעולה לחנויות עם מלאי דינאמי, חנויות המעוניינות להגדיל את תוכן המכירה בעזרת תקשורת עם הלקוח (upsell) וחנויות הרוצות לאפשר לרוכשים להזמין עם פרטי אשרא אשר שמורים במערכת מהזמנות קודמות.
 
  • אפשרות ביצוע הזמנה ללא הרשמה כחבר. שינוי דראסטי בהתהליך ביצוע הרכישה, אשר מציג את טופס ההזמנה מייד לאחר עגלת הקניות, ללא צורך בהרשמה קודמת כחבר. בטופס ההזמנה יש אפשרות חדשה של שמירת פרטים להזמנות עתידיות והגולש יכול לבחור האם הוא מעוניין להזין סיסמא ולשמור את פרטיו או לא. שינוי זה מקצר משמעותית את תהליך הרכישה.
 
  • צמצום שדות טופס ההזמנה ככל שניתן. על מנת לצמצם את הזמן והמאמצים הנדרשים על ידי הגולש בעת מילוי הטופס וביצוע הזמנה באתר.
 
  • ניהול הזמנות - אפשרות צפיה בתמונות מוגדלות של המוצרים המוזמנים. לחיצה על שם המוצר המוזמן תציג מעתה את תמונותו בתוך טופס עריכת מוצר מוזמן.
 
  • אפשרות הסתרה של שדה "סיסמא" בטופס הוספת / עדכון חבר.
 
  • אפשרות קביעת שדה מותאם אישית לדף, אשר מועתק אוטומטית ליצירות קשר מאותו דף. למשל שדה יעד מוגדר לדף וכל יצירת קשר מדף זה תקבל את ערך היעד שהוגדר לאותו דף.
 
  • הוספת סוג משתמש: "מנהל תוכן". מקבל גישה לניהול התכנים  והסטטיסטיקות כניסות באתר בלבד. מצויין כאשר נעזרים במישהו חיצוני לניהול התוכן באתר , ולא רוצים שיחשף ליצירות קשר, חברים והזמנות.
 
  • זיהוי שפה נוכחית בעת ביצוע הפנייה לדף הבית לדף לא קיים - מעתה והלאה, במידה וגולש מנסה לגשת לדף לא קיים, הוא יופנה לדף הבית המתאים לשפה בה ניסה לטעון את הדף שלא קיים.
 

עדכונים ופיצ'רים במערכת ניהול קשרי לקוחות CRM

  • אפשרות הגדרת חתימה לאימיילים, המכילה שדות דינאמים של הסוכן המחובר. היתן לשליטה דרך ההגדרות הראשיות של האתר.
     
  • חובת הזנת סיבת ביטול בעת שינוי לסטטוס נסגר ללא הצלחה

     
  • אפשרות הגדרת קריאה לכתובת חיצונית בעת שינוי ליד לסטטוס מסויים
 
  • בעת יצירת ליד חיצוני, נוספה תמיכה באפשרות הזנה ידנית של פרטי הנחיתה הראשונה והאחרונה של הגולש בדפי האתר.
 
  • אפשרות הגדרת Webhook שיופעל בעת שינוי ליד (יצירת קשר) לסטטוס מסויים. דוגמאות שימוש: שליחת סמס ללקוח בעת שינוי ססטוס היצירת קשר שלו לסטטוס מסויים.

תיקונים

  • אפשרות ניהול תוכן דפים שהוזנו על ידי הגולשים. הניהול מתבצע דרך האתר עצמו, בעזרת ווידג'ט מסוג "טופס הוספת דף"
  • מוצר שנוסף לעגלה לא הופיע בעגלת הקניות לאחר לחיצה על "המשך בהזמנה" בדף עגלת הקניות.
  • סודרה האפשרות פילטור של יצירות קשר שלא משוייכות לאף סוכן.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות...