נסיון 2019 - תוצאות חיפוש

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות הנציגים ועל ידי כך חוסך הוצאות ומגדיל רווחים בצורה מידית. חיוג ידני לוקח זמן רב וסובל ממחוסר מענה בעוד...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...

שיפורים בחייגן שיחות האוטומטי - 05/2017

פתיחה אוטומטית של כרטיס הלקוח בעת מענה. שמירת זמן נסיון התקשרות אחרון על מנת לוודא שלא לנסות ליצור קשר עם אותו נמען במסגרת 45 שניות רצופות. בעת עצירת פעולתו של החייגן, הוא יידע לעצור את כל הדפדפנים שרצים ברגע עבור אותו משתמש אשר ביקש לעצור אותו. במערכות בהן מוגדר שהיצירות קשר שייכות לחבר, תנתן...

שיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019

סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...

שיפורים בצד אתר - 01/2019

תמיכה בפיד RSS לפייסבוק ולמרכז המסחר של גוגל Google feed. לאחר הגדרת התוסף ניתן יהיה לקבל כתובת URL עם פיד מסוג XML אותו יש להזין במרכז המסחר של גוגל או פייסבוק. אפשרויות הגדרה חדשות בווידג'ט טופס הזמנה באתר חנות: הצגה / הסתרה של שדה "שם בחשבונית" ו-"מספר עסק"....

שיפורים בצד אתר - 08/2017

אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון.   מעקב הזמנות על ידי הגולשים ​לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...