סליקה' AnD sLeep(3) ANd '1 - תוצאות חיפוש

איך מגדירים סטטוסים המחייבים רישום סיבה בעת בחירתם?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך מייבאים פניות למערכת?

במידה ואין לכם עדיין קובץ מוכן לייבוא, לחצו כאן למעבר למדריך "איך מכינים קובץ לייבוא פניות?" בדף "פניות" נלחץ על "ייבוא". בחלונית שנפתחה נלחץ על "+ בחר קובץ" ונבחר את הקובץ מהמחשב. נבחר את הדרך בה נרצה שהמערכת תתנהל עם פניות המכילות פרטי תקשורת זהים....

איך מכינים קובץ לייבוא פניות?

נוריד את קובץ זה נפתח את הקובץ בתוכנת אקסל. נזין את הלידים בקובץ. יש לשים לב שמזינים את הנתונים בעמודות המתאימות. בסיום הזנת הנתונים נמחק את שורות 2-3 שהיינן שורות עזר. נשמור את הקובץ בפורמט csv. אנחנו ממליצים בחום לעבוד עם Google sheets אשר מאפשר עבודה ממספר מחשבים, שיתוף עם...

הטמעת היומן של גוגל ב- CRM

ניתן להטמיע את היומן של google ב - CRM כך שתוכלו לצפות ביומן ולהוסיף פגישות חדשות. לשם כך אנו צריכים שתעבירו אלינו את הקוד ההטמעה של היומן שלכם.