????? crm - תוצאות חיפוש

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

תוכנית יועצים

יועץ? אנו משתפים פעולה עם יועצים בתחומים רבים ומגוונים ומזמינים אותך להצטרף. המוצר שלנו, קאלה, פונה לשלל סוגי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, מתחומי עיסוק מגוונים. בעזרת המוצר אנו נותנים כיום מענה לצרכים רבים, כגון: שיווק, מכירה, תפעול, תחקור, ניתוח, תזכורות, התראות, ועוד. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול...

יכולות המערכת

מערכת Kala מכילה מגוון רחב של יכולות המשולבות יחד במערכת ניהול אחת. דף זה מפרט את היכולות העיקריות, מהן אנו מרכיבים עבורכם את הפתרון המושלם לניהול העסק באופן יעיל.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

מערכת גמישה להתאמה אישית

Kala נבנתה עם דגש על גמישות ומתן פתרונות מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. היישויות המרכזיות והפריטים במערכת בנויים בצורה דינאמית המאפשרת שינוי והתאמה בקלות. אנו נותנים מגוון פתרונות ניהול למגוון רחב של סוגי עסקים, תוך מתן דגש על ממשקים נקיים ונוחים לתפעול, ומלווים את לקוחותינו משלב האפיון ועד לשימוש...

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

חיבור למרכזייה טלפונית

הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה. חיוג ישירות מהמערכת בלחיצת כפתור. תיעוד של שיחות נכנסות ויוצאות בהיסטוריית ההתקשרות של כל לקוח. אפשרות השמעת שיחות מוקלטות מתוך ממשק ה-CRM. אפשרות הגדרת משימה אוטומטית עבור שיחות שלא נענו / הודעה בתא קולי. מענה...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל התקשורת או כפאנל בכרטיס לקוח / פניה / הזמנה ספציפית. הפאנל מכיל גם את כל המידע שהוזן כתיעוד ידני +...

קבלת אימיילים לתוך המערכת

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת תוכלו לקבל אימיילים מלקוחות ישירות לכרטיס הלקוח / הזמנה / פנייה שלהם במערכת, ואפילו ליצור פנייה חדשה אוטומטית מאימייל נכנס שלא זוהה במערכת. שימוש בתוסף זה משפר את תהליך ההתקשרות עם הלקוח, נותן תיעוד מלא של היסטוריית...

שליחת הודעות SMS מהמערכת

שליחת הודעות SMS ליחידים ולמספר נמענים בו-זמנית. השירות כולל ניהול תבניות SMS הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. שליחת הודעות SMS ידנית מתוך תבנית קיימת / הודעה חדשה. שליחת הודעות SMS כחלק מתהליכים אוטומטים (כמו שינוי סטטוס, יותר...

קבלת הודעות SMS למערכת הניהול

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים ובמידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות באותו הכרטיס. השירות מתבצע באמצעות מספר וירטואלי ייעודי עם קידומת 072.

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן לשמור גם מידע אחר לפי דרישה ולייצר בעזרתו עוד מידע אשר יעזור ללמידה על העסק, הלקוחות, המוצרים, השירות, העובדים, הפרסום ועוד.

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. את הצ'אט ניתן לשתול באתר ובסיום כל שיחה, נוצרת פניה חדשה במערכת עם כל פרטי השיחה. לפרטים נוספים באתר של VirtualSpirits. עלויות: 1. על מנת לסנכרן את השיחות מהצ'אט ישירות...

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן השיחות האוטומטי הינו טכנולוגיה שנועדה בעיקר למוקדים טלפוניים ולכל בית עסק שמוציא שיחות בקצב גבוה. החייגן האוטומטי למעשה מחליף את הצורך בחיוג ידני ובכך תורם רבות ליעילות ולחיסכון בזמן של נציגי המוקד.  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה. עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים. ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת. אתר חנות...

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר. בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר השתנה", נוספו אפשרויות סינון לפי שדות מותאמים אישית של היצירת קשר או של החבר אליה היא משוייכת. למשל במערכת התמיכה של קאלה, בעת יצירת דרישה חדשה, ישלח סמס רק...

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017

תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי אשראי בצורה מאובטחת, חיוב מאוחר/חוזר של הזמנות קיימות/עתידיות. תמיכה ביצירת "תעודת משלוח" דרך iCount תמיכה בביצוע זיכוי דרך Pelecard מבלי לצאת ממערכת ה-CRM. ניתן לשילוב גם עם תוסף...

שיפורים במערך האוטומציה - 08/2017

פעולת שליחת אימיילים - אפשרות הגדרת העתק גלוי או נסתר לכתובות אימייל מסויימות או אף לכתובות אימייל המצויות בשדה מותאם אישית בכרטיס הפונה. פעולת אוטומציה חדשה בשם "שמירת ערכים ביצירת קשר" אשר מאפשרת לבחור שדות מותאמים אישית ולקבוע איזה ערך הם יקבלו כחלק מתהליך אוטומציה.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 11/2017

הצפנת נתונים ב-SSL - הנפקת תעודת אבטחה בעבור כל מערכות ה-CRM. אוטומציה - פעולות מתוזמנות - אפשרות קביעת תאריך סיום לפי שדה מותאם אישית. (דוגמא לשימוש: שליחת דוח שבועי ללקוח כל עוד לא הגיע תאריך האירוע) אוטומציה - טריגר חדש - חבר / לקוח נוצר. (דוגמא לשימוש: יצירת משימות בעבור לקוח חדש לפי סוגו)...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף. התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת. שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים....

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

גירסה 3.12

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.