מלאי - תוצאות חיפוש

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל: ניהול מחסנים כולל בלאי ותצוגה ניהול קטלוג מוצרים עם שדות מותאמים אישית אפשרות ייבוא קטלוג מוצרים ומחירים מקובץ אקסל / אתר מראה של Zap ניהול ספקים וביצוע הזמנות סחורה מספקים המבוססות על הזמנת לקוחות ביצוע הזמנות רכש למלאי החופשי קליטת מלאי ואפשרות...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את הפעילות במערכת אחת ומאפשרת מעקב בזמן אמת על הנתונים הדרושים לכל משתמש. המערכת מספקת מגוון רחב של פתרונות למכירת מוצרים / שירותים, שיווק והפצה ומוקדי מכירות, ומאפשרת הגדרת תהליכי מכירה מותאמים אישית לעסק...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ספקים, סנכרון מול אתר, דף נחיתה מכירתי עם תשלום ועוד..

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. ​עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים. שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017

תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...

ניהול ספקים, סחורה ומלאי

ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018

רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 09/2017

דו"ח "משימות לביצוע" שודרג ומומלץ בחום לשימוש. הדו"ח יודע להציג בתוכו יכולות התואמות לפי סוג המשימה, כגון השמעת הקלטה בתא קולי, צפיה ישירה באימייל נכנס ועוד... דו"ח "מוצרים מוזמנים" המכיל ריכוז של מוצרים שהוזמנו ומותאם לשתילה בדפי לקוח. מיועד לשימוש במערכות בהם...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 11/2017

הצפנת נתונים ב-SSL - הנפקת תעודת אבטחה בעבור כל מערכות ה-CRM. אוטומציה - פעולות מתוזמנות - אפשרות קביעת תאריך סיום לפי שדה מותאם אישית. (דוגמא לשימוש: שליחת דוח שבועי ללקוח כל עוד לא הגיע תאריך האירוע) אוטומציה - טריגר חדש - חבר / לקוח נוצר. (דוגמא לשימוש: יצירת משימות בעבור לקוח חדש לפי סוגו)...

שיפורים במערך ההזמנות - 08/2017

טופס הזמנת מוצר - אפשרות בחירת מוצר מהירה לפי מק"ט מוצר. אפשרות שיכפול הזמנה קיימת. כל המוצרים המוזמנים ישוכפלו גם כן. (הכפתור שיכפול הזמנה החדש מופיע בתחתית דף ההזמנה) בעת יצירת הזמנה בעבור לקוח אשר מוגדר לו אחראי, ההזמנה שנוצרת תשוייך לאחראי על הלקוח המשוייך להזמנה. הוספת מוצר מוזמן - בעת...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

גירסה 3.12

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

גירסה 3.10

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים, קליטת סחורה, ניהול מלאי, בלאי, תצוגה, תעודות משלוח, החזרה, מאזן ועוד.  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

גירסה 3.9

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו נוסף צופה באותו כרטיס. פיצ'ר שקיבלנו עליו הרבה תגובות חמות! תודה.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

גירסה 4.7

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות סינון וגרירה ביומן ומעבר לכך, ביצענו שיפורים רוחביים בממשק המשתמש ובהגדרות השונות של המערכת. בנוסף ביצענו שיפורים משמעותיים מאוד בתשתית הדו"חות, על מנת...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

גירסה 3.8

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי במיוחד, יכולת ניתוח תשובות בסמס, אוטומציות מורכבות, ופתרון למשתמשים שעוזבים את העסק. החודש גם התחלנו לממש יכולות ERP של ניהול ספקים ומלאי אשר יושלמו בחודשים הקרובים.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018

נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...

שיפורים במערך האוטומציה - 05/2019

אוטומציה חדשה המאפשרת לעדכן ערכים של שדות מותאמים אישית בכרטיס לקוח/חבר בנעילת מוצרים מהמלאי עבור הזמנות ניתן מעתה להגדיר שיחרור מיידי של המוצרים שננעלים. באוטומציות של שליחת אימייל / הודעות טקסט הוספנו קישור מהיר לעריכה של התבנית שנבחרה.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.