משך - תוצאות חיפוש

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת מתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים. התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול. מערכת Kala נותנת מענה ייחודי לתיעוד...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את מספר הטלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב במספר עמדות במקביל. תיעוד אוטומטי - בעל עסק שחשוב לו לדעת מי התקשר, מתי, כמה זמן דיבר ועל מה....

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל התקשורת או כפאנל בכרטיס לקוח / פניה / הזמנה ספציפית. הפאנל מכיל גם את כל המידע שהוזן כתיעוד ידני +...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

מערכת גמישה להתאמה אישית

Kala נבנתה עם דגש על גמישות ומתן פתרונות מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. היישויות המרכזיות והפריטים במערכת בנויים בצורה דינאמית המאפשרת שינוי והתאמה בקלות. אנו נותנים מגוון פתרונות ניהול למגוון רחב של סוגי עסקים, תוך מתן דגש על ממשקים נקיים ונוחים לתפעול, ומלווים את לקוחותינו משלב האפיון ועד לשימוש...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

חייגן שיחות יוצאות אוטומטי

קיצור מרווח זמן ההפסקות בין שיחות יוצאו / הגברת תפוקת נציגי מוקד טלפוני. כל נציג יכול לשלוט בחייגן האישי שלו. בעת הפעלת החייגן הוא יבצע שיחות ברקע לנמענים שהוגדרו מראש לאותו נציג. זיהוי מספרים שאינם זמינים / ללא תשובה וסימון אוטומטי ברקע. בעת מענה החייגן ייעצר למשך השיחה וימשיך אוטומטית...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...

ניהול ספקים, סחורה ומלאי

ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

עדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות

בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית.   זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.

עדכונים בהנהלת חשבונות

אפשרות יצירת אוטומציה מתוזמנת על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" באוטומציה מסוג "פעילות מתוזמנת" אפשרות לרוץ על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" על פי תאריך הנפקה / תאריך לתשלום. אפשרות הגדרת "תנאי תשלום" להזמנה / לקוח (כמאפיין) לצורך הזנה אוטומטית בשדה "לתשלום עד" בעת הנפקת מסמכים עם תאריך...

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2018

תמיכה בטלפונייה של חברת 1Com - ניטור שיחות נכנסות, שיחות שלא נענו, שיחות שהסתיימו, משך זמן שיחה, הקלטות שיחה. אפשרות הגדרת יצירת קשר בעבור כל שיחה נכנסת, תוך כדי מעקף הגדרת מניעת הכפילויות במידה ומופעלת. תמיכה במספרים וירטואלים של חברת מסקיו Maskyoo לשם תיעוד ומדידה של שיחות נכנסות.

שיפורים במערך הטלפוניה - 08/2018

החודש שיפרנו את המימוש של טלפוניית 1Com בצורה משמעותית: תמיכה מלאה בהשמעת הקלטות של שיחות ישירות מתוך הממשק. חילוץ מדוייק יותר של משך זמן השיחה, תוך התעלמות מזמן החיוג. תמיכה בתיעוד הודעות בתא הקולי המתקבלות לתיבת אימייל של המערכת. בעת סיום שיחה, עדכון תיעוד שיחה קיים במקום יצירה של תיעוד חדש...

שיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom

ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי) תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020

אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים. טופס הנפקת מסמך - כפתור חדש המאפשר הסרה של כל השורות מוצרים מהטופס בבת אחת. הנהלת חשבונות - בעת הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה עם צורת תשלום = צ'ק. פרטי החשבון בנק ילקחו אוטומטית מכרטיס הלקוח. סנכרון...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018

סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

גירסה 6.1

החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות חיזוק אבטחת המערכת, אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניות חדשות: TeleClick ו- VoiceSpin ועוד הפתעות נוספות.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

גירסה 5.7

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות בהוראות קבע (מס"ב) ותמיכה באפליקציות שמעוניינות להתבסס על נתונים מקאלה. בנוסף, טלפוניית ipracticom התקדמו עם המימוש בצד שלהם ויש כעת תמיכה מורחבת יותר הכוללת...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...