איך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש.

כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת מחדל המערכת תבצע שליחה מכתובת המערכת הראשית ובמידה ומופיעה חתימה בתבנית הנבחרת, תוצג החתימה הכללית.

1. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש המחובר. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש המחובר מוגדרת חתימה היא תוצג.

2. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש האחראי לטיפול בכרטיס הלקוח / פניה ממנו מתבצעת שליחה. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש האחראי מוגדרת חתימה היא תוצג.
 
להגדרת חתימה כללית:
  1. בתפריט הגדרות (צד שמאל למעלה) נלחץ על   למעבר להגדרות המערכת.
  2. נלחץ על קבוצת המאפיינים הראשונה "פרטי התקשרות".
  3. נאתר את השדה "חתימה לאימיילים" משמאל.
  4. נלחץ עליו ונוכל לערוך את החתימה הכללית של המערכת.
  5. לסיום יש ללחוץ על כפתור עדכון 
    שבראש המסך מצד שמאל.
להגדרת חתימה אישית למשתמש:
מנהל המערכת יכול לערוך את החתימה למשתמשים דרך אזור 'משתמשים' (סמל הדמות משמאל למעלה).
  1. בדף המשתמש הרלוונטי, בשדה 'אימייל', יש ללחוץ על המלל 'הגדרת חתימה'
  2. תופיע חלונית 'חתימה לאימיילים' בה יהיה ניתן לערוך את החתימה
  3. לסיום יש ללחוץ על כפתור עדכון בראש המסך מצד שמאל.

תוכן החתימה:

החתימה היא שדה טקסט בו ניתן לשלב HTML ומשתנים דינאמים כגון שם המשתמש / תפקיד / טלפונים / תמונה וכו'.

דוגמא לחתימה:

 <div style="float: right; line-height: 1.4; font-size: 15px;">
 <strong style="font-size: 16px;">{{user.full_name}}</strong><br />
 {{#user.role}} {{.}}<br />{{/user.role}}
 {{#user.phone}}{{#__}}Phone{{/__}}: <a href="tel:{{.}}" style="text-decoration:none;">{{.}}</a>{{/user.phone}} 
 {{#config.contact_whatsapp}}<a href="https://api.whatsapp.com/send?phone=972{{.}}&text=היי%20{{user.first_name}},%20" style="text-decoration: none;" target="_blank">Whatsapp {{.}}</a>&nbsp;&nbsp;{{/config.contact_whatsapp}}
</div>

עוד מתוך הגדרות מערכת

כיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת

מנהל המערכת יכול להוסיף משתמשים חדשים: 1. ניגש לאזור 'הגדרות משתמש וחשבון' בעמידה על סמל...

הגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל

בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן...

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר),...

הגדרת רשימת סיבות לשינוי סטטוס

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן...

הגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה

ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.  

הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה

בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן...

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של...

כיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?

שים לב!! המדריךהזה עוזר לך להציג את היומן של גוגל בלבד! ולא מסנכרן אותו לשום כיוון

פילוח/סינון קבוע

כאשר רוצים להגדיר פילוח/סינון קבוע יש להגדיר את הסינון הרצוי לאחר מכן ללחוץ על השלוש נקודות בצד...

הגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה

הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו...

כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו') ניתן להגדיר מאפיינים מסוג...

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם....