ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות
ביצוע שיחות ושליחת הודעות SMS ואימיילים ישירות מהמערכת. חיבור למרכזיה וניתוב שיחות לשלוחות לפי מקור השיחה / המידע במערכת. תיעוד תקשורת נכנסת ויוצאת והצגת המידע בכרטיס לקוח / הזמנה / פנייה ועוד מגוון פתרונות..

Kala CRM מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים ואימיילים.
התקשורת מתועדת בצורה אוטומטית בכרטיס הלקוח ומאפשרת פעולות אוטומטיות בהתאם.
 
  • שליחת אימייל - אפשרות בחירה מתוך תבניות אימייל הניתנות להכנה מראש ומכילות תכנים דינאמים המשתנים בהתאם לתוכן הפנייה / הזמנה.
  • שליחת הודעת סמס - אפשרות שליחת סמס מתוך תבנית דינאמית או כתיבת הודעה במקום.
  • קבלת הודעת סמס - אפשרות קבלת סמס ותיעוד אוטומטי בכרטיס הלקוח המתאים + התראה למטפל האחראי.
  • קבלת שיחות טלפון - משתמשי שירות הטלפון הוירטואלי, נהנים מתיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות לעסק. התיעוד כולל מי ענה, מתי, כמה זמן דיבר, וקישור להקלטה. גם שיחות שלא נענו מתועדות.
  • שיחות טלפון נכנסות - תיעוד אוטומטי של הקלטת השיחה, משך השיחה, טלפון המתקשר ופרטי העונה.
  • אוטומציה של תהליכי תקשורת - אפשרות הגדרת שליחת אימייל / סמס ללקוח או למנהל האתר באופן אוטומטי לאחר שקרתה פעולה מסויימת.


 

 

התממשקות למרכזיות טלפונים:

אנו מספקים גם שירותי טלפונייה והקמת מרכזיית טלפון אינטרנטית. המרכזייה כוללת ניהול קל ופשוט של כל שלוחה בעסק והגדרות IVR מתקדמות.

במידה וכבר קיימת תשתית טלפונייה בעסק שלך, נשמח להתממשק אליה ולספק שירותי טלפוניה משלימים כגון:
  • הקפצת תיק לקוח בעת מענה לטלפון נכנס.
  • תיעוד פרטים אודות השיחה (תלוי בפרטים אשר מספקת הטלפונייה).

קבלת אימיילים לתוך המערכת

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת תוכלו לקבל אימיילים מלקוחות ישירות לכרטיס הלקוח / הזמנה / פנייה שלהם במערכת, ואפילו ליצור פנייה חדשה אוטומטית מאימייל נכנס שלא זוהה במערכת. שימוש בתוסף זה משפר את תהליך ההתקשרות עם הלקוח, נותן תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת כך שניתן לשתפה בין...

מידע נוסף

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים ניידים, ללקוחות קיימים או פוטנציאלים.

מידע נוסף

קבלת הודעות SMS למספר ייעודי

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח / הזמנה המתאים. במידה וקיימות פניות קודמות מאותו מספר, הן מוצגות בכרטיס.

מידע נוסף