משתמש - תוצאות חיפוש

כיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת

מנהל המערכת יכול להוסיף משתמשים חדשים: 1. ניגש לאזור 'הגדרות משתמש וחשבון' בעמידה על סמל הדמות/תמונה אישית     מצד שמאל למעלה ובחירת האפשרות 'משתמשים'. 2. נלחץ על הכפתור הירוק "+הוספה" מצד שמאל למעלה. 3. נזין את פרטי המשתמש החדש בטופס שנפתח, ונלחץ...

הגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה

הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו פעולה של "קבע אחראי לטיפול". לפני כן ודאו שאפשרות שיוך לאחראי דלוקה במערכת שלכם (הגדרות -> הגדרות CRM -> "אפשרות שיוך אחראי לטיפול עבור פניות / לקוחות / הזמנות"). בחלונית...

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...

עריכת הגדרות משתמש/שינוי סיסמה

מנהל המערכת יכול לבצע שינוי סיסמה והגדרת הרשאות למשתמשי המערכת. באזור 'משתמשים' עמוד עם העכבר על סמל המתשמש מצד שמאל למעלה (במערכות בעברית) ובחר באפשרות "משתמשים". ברשימת המשתמשים לחץ על שם המשתמש אותו תרצה לערוך. (במידה ותרצו לשנות עבורכם ניתן ישירות ללחוץ על שמכם במקום על...