אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הטמעת מערך טלפוני בארגון עם שליטה על תסריטי שיחה אוטומטים.
  • הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה.
  • הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR.
  • תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה.
  • חיבור לממשקים קיימים.
  • העברת שיחות שלא נענו למוקד השארת הודעות.
  • בעת קבלת שיחה נכנסת וזיהוי המספר המחייג, זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה לצילצול בשלוחתו. באם הסוכן הרלוונטי אינו זמין ניתן להמשיך את גלגול השיחה לשלוחות אחרות ו\או למוקד השארת הודעות וכדומה.
  • הקפצת מסך לסוכן (בעת מענה לטלפון) - פתיחת תיק לקוח / פנייה המזוהה או יצירת פנייה חדשה אוטומטית במידה ולא זוהתה.