איך אני מעלה פרטים חדשים בהרשמה - תוצאות חיפוש

איך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות ללא מע"מ?

הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה. 

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס ההזמנה שנוצר. במידה והכפתור "+הזמנה" לא מופיע - יש לגשת להגדרות כלליות ניהול לקוחות להפעיל את "אפשרות הוספת לקוחות ללא הזנת סיסמא ללקוח"

איך מוציאים דוח סוף חודש למנהל/ת חשבונות?

ניתן להוציא פרוט של מסמכי הנהלת חשבונות שהונפקו בטווח תאריכים מסויים. יש ללכת בתפריט ללקוחות ומתחת לבחור ב "מסמכי הנה"ח"

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. הזיהוי מתבצע...