יכולות המערכת

מערכת קאלה מכילה מגוון רחב של יכולות משולבות במערכת אחת ובהתאם לצורך של כל עסק.
בדף זה מפורטות היכולות העיקריות.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala CRM אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים...

ניהול מאגר לקוחות

ריכוז המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד הניתן לשליטה ותפעול.

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

ניהול תהליכי מכירה מותאמים אישית לעסק שלך, עם דגש על אוטומציה לייעול ושיפור.

ניהול מוצרים

שמירת מידע אודות המוצרים והשירותים המוצעים על ידי העסק, בצורה מסודרת ונגישה.

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

הפקת מסמכים חשבונאים באמצעות Kala CRM יוצרת סדר וארגון. כל המסמכים החשבונאים מופקים ונשמרים בהזמנה של הלקוח. כל המידע על ההזמנה...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם.

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך.

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה ותפעולו נעשה על ידי הלקוח באמצעות מערכת ניהול...

מכירת מוצרים באינטרנט

יצירה וניהול חנויות מסחר אינטרנט ואתרי מכירות בתבניות מקצועיות מוכנות או לפי דרישות הלקוח.

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות במבצעים מסוגים שונים על מנת למשוך לקוחות לרכוש מוצרים...

תהליכים אוטומטים לייעול העסק

Kala CRM משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות,...

היסטוריית תקשורת

תיעוד מפורט אודות התקשורת שבוצעה מול כל לקוח חדש או קיים.

זיהוי אוטומטי של פניות חוזרות

זיהוי פניות חוזרות של לקוחות קיימים לשם ייעול תהליכים, ייעול השירות, קיצור בזמני שיחה ומניעת כפילויות.

מערכת משימות

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה...

קבלת אימיילים לתוך המערכת

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת תוכלו לקבל אימיילים מלקוחות ישירות לכרטיס הלקוח /...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן לשמור גם מידע אחר לפי דרישה...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים ניידים, ללקוחות קיימים או פוטנציאלים.

קבלת הודעות SMS למספר ייעודי

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה אוטומטית בכרטיס הפונה / לקוח /...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים.

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק.

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

סליקת כרטיסי אשראי דרך המערכת CRM ו/או דרך דף נחיתה ייעודי.

אינטגרציה עם חברות שילוח

הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות מתוך מערכת ה-CRM....

ניהול משתמשי המערכת

הגדרת גישה למערכת לסוגי משתמשים שונים.