מערכת קשרי לקוחותwyio14ygk6 - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2019

פעולת אוטומציה חדשה - העברה של פניה לארכיון בעת שימוש בפעולת אוטומציה העוברת על יישות מסוג משתמשי מערכת, ניתן כעת להגדיר שליחה של הודעת טקסט לכל משתמש. (למשל דו"ח יומי לסוכנים) בפעולת אוטומציה של שליחת הודעת טקסט לטלפון מסויים - אפשרות הגדרה של שליחת ההודעה גם אם היא נשלחת מחוץ למסגרת הזמן....

מערכת לשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

 שליחת הודעות וואטסאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח  קבלת הודעות לכרטיס לקוח מתאים, כולל ניתוח תגובות  מענה אוטומטי בוואטסאפ  תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...

טלפוניה

אפשרות להגדיר מספרי טלפון להתעלמות - שיחות נכנסות ממספרים אלו לא ירשמו במערכת ולא יווצרו התראות עבורם. קידום התממשקות מול ספקיות טלפוניה חדשות Voxia ו- BlueBeNet.

ניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים

במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...

עדכונים כלליים

תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי)   "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) -  יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...

שיפורים במערך האוטומציה - 02/2020

כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני.   אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2024

גירסה 10.5

1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...

שיפורים ביומן אירועים - 11/2018

אפשרות קביעה של תוכן דינאמי לאירועים, המכיל ערכים מהיישות המוצגת. אפשרות שימוש ביומן בתור כפתור לבחירת תאריך ושעה מסויימים. בעת לחיצה על הכפתור, יופיע היומן בחלונית מרחפת, וניתן יהיה ללחוץ על יום מסויים או על מספרו כדי לבחור שעה מסויימת ביום. לאחר הבחירה התאריך והשעה שנבחרו יתמלאו בשדות יעודיים....

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018

רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2019

אפשרות יצירת קובץ מסמך לפי תבנית אימייל ושמירתו בשדה מותאם אישית מסוג קובץ. (HTML או PDF) אפשרות שליחת תבנית אימייל בצרוף קובץ משדה מותאם אישית. אפשרות הגדרת קישור בעת הצגת התראה פנים מערכתית למשתמשים. אפשרות ביצוע קריאות API מסוג PUT המשמשות לעדכון נתונים במערכות חיצוניות. טריגר הודעת טקסט...

שליחת אימיילים למספר נמענים במקביל

ביצוע שליחה של אימייל למספר נמענים אשר נאספו מהמקורות השונים, המבוסס על פילוחים הבנויים משילוב סינונים. שליחה של תבניות אימייל המכילות תכנים דינאמים המשתנים לפי הנמען. כל שליחה מתועדת אוטומטית בהיסטוריית התקשורת של אותו נמען. שליחת אימיילים למספר נמענים מאפשרת לבצע פעולות שיווק ממוקד לאנשים...

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

הוספת תמיכה בשירות Howazit לטיוב לידים

שליחה של פרטי ליד שמתקבל ל Howazit על מנת שהם ישלחו לו סמס עם קישור שמתחיל צ'טבוט אישי לטיוב פרטים. בסיום הצ'ט או 15 דקות לאחר קבלת העדכון האחרון, הפרטים יועברו למערכת ה-CRM. סטטוס הפניה ישתנה לסטטוס שתבחר בהגדרות התוסף החדש.

התראה על משתמשים אחרים הצופים באותו טופס

מי צופה כעת? במידה ומספר משתמשים צופים באותו טופס במערכת, תופיע התראה המציגה מי צופה בטופס זה.

שיפורים במערך השילוח בעזרת Epost

אפשרות צירוף פרוט המוצרים המוזמנים לתוכן ההערות המופיעות על המדבקת משלוח. אפשרות הדבקת מדבקות ברקוד להדבקה על חבילות המיועדות לאיסוף שליח Epost אפשרות בקשת משלוח EPOST ללוקר, על ידי צירוף של כתובת ובקשה לזיהוי הלוקר הקרוב בצורה אוטומטית. אפשרות לחייב לקוחות המזמינים באתר לבחור לוקר מבין הרשימה,...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה. טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה. אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

שליחת דוחות תקופתיים אישיים באימייל

שילוב של מספר פיצ'רים שפיתחנו, מאפשר כיום מימוש של שליחת אימייל לישוייות השונות במערכת, המכיל תוכן דינאמי המותאם אישית לנמען. תבניות אימייל המבוססות על תוצאות של דו"ח. בעת שליחת אימייל המבוסס על טריגר של יישות מסויימת, ניתן לסנן את תוצאות הדו"ח לפי אותה כל יישות בנפרד (למשל...