אינטגרציה עם תפוז משלוחים

Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך  KALA בפשטות וביעילות. 

בתוסף החדש, תפוז משלוחים, מגדירים את הסטטוס הרצוי ליצירת קריאת משלוח.
כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס זה ישלח באופן אוטומטי לתפוז משלוחים קריאה עם פרטי המשלוח ובהזמנה יעודכן מספר המשלוח.

Kala-CRM תעקוב באופן אוטומטי מול תפוז משלוחים אחר התקדמות הטיפול במשלוח ותשנה באופן אוטומטי את סטטוס ההזמנה כאשר, המשלוח יאסף, החבילה תמסרה או כאשר המשלוח יבוטל. 

חיבור המערכת לחברת שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ.
החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון שלב המשלוח בכרטיס ההזמנה ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת.

עיקריי האפשרויות:

  • טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם.
  • תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית .
  • הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין.
  • הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות מתוך המערכת.
  • מעקב אוטומטי אחר החבילה ועדכון סטטוס הזמנות בהתאם.
  • הגדרת פעולות אוטומטיות לביצוע בעת עדכוני הסטטוס, כגון - שליחת הודעות סמס לנמען אודות מצב הזמנתו.
  • אפשרות מעקב של לקוחות אחר סטטוס ההזמנה באמצעות דף מאובטח עם שם וסיסמא המציג את רשימת ההזמנות של הלקוח והסטטוס של כל הזמנה (כולל אפשרות ביצוע הזמנה חוזרת). 

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים להגדיר משימה כללית...

שיפורים במערך הדו"חות - 06/2017

טופס עריכת דו"ח - כפתור לצפיה ישירה בתוצאות הדו"ח. אפשרות הגדרת דו"ח בתור דו"ח להדפסת מדבקות....

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017

תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי אשראי בצורה...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף. התראה פנים מערכתית בעת שיוך...