הסברים

שאלות ותשובות אודות מערכת Kala CRM לניהול העסק, חברת Sortex המפתחת אותה ומידע כללי לגבי שימוש במערכת CRM.

שאלות בנוגע למערכת Kala CRM

לא, המערכת פשוטה ונוחה לתפעול, קל מאוד ללמוד אותה וללמד אחרים להשתמש בה.
אנחנו נדריך אתכם על המערכת, ונבצע בה התאמות כך שהשימוש בה יהיה ברור ופשוט. אפילו
ניתן להתאים את כל המילים המופיעות במערכת כך שתדבר את שפת העסק שלכם.
מערכת Kala CRM מקבלת מידע מלקוחות ומהקהל בשוק, מהאינטרנט, מהטלפון, הגעה פיסית לסניף, הזנה ידנית ועוד... המערכת יודעת לייצר חוקיות גם ברמת המאקרו וגם ברמת המיקרו, הכל בעזרת הגדרות מתקדמות המובנות במערכת וניתנות להתאמה אישית. הנתונים המתקבלים במערכת מנותחים ומנותבים בהתאם לתהליכים שהוגדרו עבורכם, ובאמצעות שימוש נכון במערכת ניתן לייעל את תהליכי המכירה והשיווק באופן משמעותי.
לא נורא, את רוב עבודת האפיון אנחנו גם ככה עושים בעצמינו, כן חשוב שיהיה שיתוף פעולה פורה, הרי יש כאן מה לעשות אבל בכל מקרה אנחנו נשתדל כמה שפחות להקשות עליכם בתהליך ואפילו ננסה להנעים אותו בעבורכם.
כן, ניתן לבצע פעולות רבות עם המובייל אמנם השכלנו ללמוד כי השימוש העיקרי במובייל היה לצרכי מעקב ופחות נוהגים לעבוד ישירות מול המובייל. נתקלנו במקרים רבים בהם לקוחות רצו ממשק מובייל כדי לחבר את סוכני השטח שלהם עם המערכת, במקרים כאלו יש לנו מגוון פתרונות מעולים כדי להשאיר את אנשי השטח שלכם מחוברים אל החברה מכל מקום אליו ילכו.
כן וזה אפילו כיף, למשל: תוכלו להגדיר משתמש אשר אליו מופנות הפניות שמגיעות לשירות לקוחות ושאר המשתמשים יוכלו להעביר לטיפולו פניות שהגיעו אליהן. ניתן גם להגדיר משתמש אשר אליו מגיעות כל הפניות והוא יגדיר אילו פניות יועברו לאילו משתמשים במערכת. ניתן לייצר חוקיות לפי הצורך אבל מומלץ לתכנן את ההיררכיה כך נוכל לבנות אותה באופן האופטימלי עבורכם.
אפשר ועוד איזה, לא רק שאפשר גם מומלץ ואם אתם לא תדרשו את זה, אנחנו נציע. כמעט לכל פעולה ניתן להגדיר תהליך אוטומטי אשר מלווה אותה ובכך מקל על חיי המשתמשים במערכת ובכלל על החברה ועל לקוחותיה. ניתן לקרוא עוד לעומק במאמר הבא בנושא תהליכים אוטומטיים במערכת .
כמובן שאפשרי, אנחנו כאמור מעודדים צמיחה אז כן, אל המערכת ניתן להוסיף בכל שלה עוד ועוד ארים המזרימים מידע, ככל שיהיו יותר יצירות קשר לחברה מסוימת, כך גם סביר שהיא תמכור יותר.
נתקלנו בעבר בלקוחות שחיברו אותנו ישירות אל המפרסמים שלהם, בכך ניתנה לנו האפשרות למצוא את הדרכים הטובות ביותר להצלחה, ביחד עם המפרסמים. ניתן לייצר עמודי נחיתה מעולים ולמדוד מידע מהפרסום, אם עושים את זה מסודר אז בכלל טוב, בכל נושא המידע והפרסום אנחנו פנטסטים, נסו אותנו.
כל לקוח והלקוחות שלו, אנחנו בנויים כך שנוכל לפתור לכל לקוח את המכאובים שלו בדרך הטובה ביותר. אם החברה שלך היא מיוחדת עם צרכים מאוד מיוחדים, כנראה שזה אפילו עוד יותר טוב שהגעת אלינו.
ניתן להגדיר שעות קבועות בהן כל פנייה נכנסת תקבל מייל/סמס קבוע המקבל את פניהם ומעדכן אותם בדבר שעות הפעילות וכדומה.

אפילו ניתן להגדיר שטלפונים נכנסים שלא בשעות הפעילות, יועברו או למוקד השארת הודעות מיוחד או למשיבון אוטומטי להשארת הודעות ועוד, כל מה שצריך זה לשאול אותנו לגבי אפשרויות מדהימות בנושא.
נכון מאוד, ניתן בהחלט. בצורה הזו, משתמשי המערכת, אלו שעובדים מול הלקוחות, יוכלו לעשות להם סדר מופתי בטיפול בפניות ובכך להגיע ליותר אנשים ולא לשכוח אף אחד. ניתן גם להגיד עדיפויות מסוימות לפונים מסוימים ו/או למקור מידע כזה או אחר ובכך לתת עדיפות למי שאתם מעדיפים, מדליק לא?

שאלות עלינו - חברת Sortex

אנחנו חברת Sortex, קבוצת מפתחים וותיקים אשר פרחו אל תוך עולם של מערכות מידע וממשקי לקוח מעניינים, פיתחנו המון דברים ויש לנו המון לקוחות מרוצים שהולכים איתנו יד ביד כבר למעלה מעשור וחצי.
מה עוד אנחנו עושים חוץ ממערכות CRM מעולות? כל מה שעסק צריך כדי להתקדם, אתרים מיוחדים, חנויות אינטרנט, מערכות שונות ומשונות שעושות כל דבר שתרצו וגם, אנו מלוויים סטרטאפים החל מהפיתוח והתכנון ועד לתשתיות וכל עזרה שאנחנו יודעים לספק בעקבות הידע והניסיון שצברנו.
* ניתן לראות אותנו באתר שלנו Sortex.
המשרדים שלנו נמצאים בהוד השרון. במידת הצורך נשמח להיפגש.

מיהם לקוחותינו ולמי מתאימה המערכת

לקוחותינו מגיעים מכל קצוות השוק, חלקם חברות תיירות, חנויות מסחר אינטרנטיות, סטרטאפים בתחום המכירות, סוכנויות מדיה שמבקשות פרויקטים שונים ושוטפים וגם מוקדי טלמרקטינג ושירות לקוחות להם אנו מספקים שירות מיוחד במינו אשר מקיף ב-360° את הצרכים העסקיים שלהם, החל מהמערכת ועד לטלפונים ולכל מה שמחבר ביניהם.
עסקים אשר עובדים עם לקוחות ומנהלים תקשורת מולם - רצופה או חד פעמית.

מוקדים טלפוניים שרוצים להתקדם לעולם חדשני ומסודר יותר
חברות פרסום/מדיה אשר רוצות לרכז הכל במערכת שלנו ולהעביר אל לקוחותיהם את הלידים במסודר ובצורה מדווחת ושקופה - הלקוחות לרוב מתלהבים מהמערכת ורוצים להשתמש בה גם.

חברות גדולות ומסועפות אשר רוצות לנהל את רצף המכירה בין המחלקות השונות בצורה מופתית.

פרילנסרים - זוהי מערכת נהדרת בשבילכם, דרכה תוכלו לנהל את כל לקוחותיכם בצורה מתקדמת ונוחה מאוד.

עסקים המסתמכים על אינטרנט/חנויות מסחר וכדומה - ניתן לממשק את האתרים השונים אל המערכת וליצור מתחם אחיד בו מתנהל, הכל.

מפתחי שירותים אונליין ואפליקציות שרוצים לבצע חיבורים למערכת CRM על מנת לשפר את השירות שלהם.

שאלות כלליות - Intro

Customer Relationship Management / ניהול קשרי לקוחות.
מערכת שמטרתה לשפר את היעילות האירגונית על ידי הטמעת אסטרטגיית ניהול מערכות יחסים ואינטרציות עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים.
המערכת אחראית על תיעוד ובקרה של כל נקודות התקשורת של האירגון, פנים וחוץ.
בעיקרון, שתי המערכות הללו שונות להפליא בהגדרתן ובהוויתן. CRM נועדה לניהול קשרי הלקוחות וכל תקשורת הפונה כלפי חוץ ומתנהלת מבפנים. מערכות ERP נועדו לתכנון וניהול המשאבים הארגוניים ונועדו לדבר בין מחלקות שונות ולאחד את שפת החברה לכדי מאגר נתונים אחיד ומתואם.

יש שיגרסו כי לחברה גדולה יש צורך בשימוש בשתי המערכות האלו אם לא באחת הכוללת את שתיהן אך תהליכים אלו הם יקרים להחריד ולא תמיד מממשים את צרכיי הארגון בתקציב הקיים.

מערכת Kala CRM נבנתה כך שתוכל להשלים את הפערים ולנהל את מיטב הצרכים של בית העסק שלך, גם ללא מערכת ERP נפרדת.
אנחנו פה כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, והכי מתאים עבורכם מבחינה פיננסית.

מערכת Kala CRM מבוססת אינטרנט ובהתאם לצורך, ניתן להתקינה על שרת Kala משותף (ענן) או בשרת Kala ייעודי (רק שלכם). שרתי Kala מאובטחים היטב ומגובים יומיומי. מידע זה הדבר הכי חשוב לנו.

המערכת ניתנת לגישה מכל רשת, אלא אם תרצו שתהיה ניתנת לגישה ממחשבים ספציפים.

בכל מקרה אין צורך בהקמת שרת וכל מה שכרוך בזה, אנחנו מנהלים היטב את השרתים שלנו ואת עדכוני הגרסאות, תקני האבטחה והניטור.

אין לכם צורך באיש IT, אנחנו נותנים פתרון מלא הכולל גם הכנת תשתית.
אם צריך עזרה בתשתיות תקשורת, טלפוניה, מחשוב ונושאים שונים ב-IT, נשמח לייעץ, לסייע ולעזור לכם להשתלט על העולם.
מערכות שעולות מלא כסף בדרך כלל פונות למפעלי כסף, השם הגדול והעתיק עושה את עבודתו בשוק של הענקים, אין ספק. מה לגבי השאר? השאר מתחבטים בין מערכות שונות המסתובבות בשוק, ויש המון, אין לזה סוף. אחת מהתובנות החשובות ביותר שהגענו אליהן במהלך השנים שעבדנו עם מאות עסקים שרצו שינוי, היא שאנחנו לעולם לא מספיק עשירים כדי לקנות דברים זולים.

רכשנו מערכת זולה מבלי לחשוב על יום המחר ואז נתקענו והיינו צריכים שוב לצאת למסע הזה ולחפש עוד מערכת עד שמתייאשים ורוצים למכור את העסק אבל רגע, גם אם מוכרים את העסק, הערך שלו עולה בהרבה כאשר הוא מגיע עם מערכת CRM איכותית.

אנחנו דוגלים באיכות ונמנים במרכז מבין היקרים לזולים, אנחנו אמנם מציעים מחירים מעולים ללקוחותינו (באמת מצוינים) אבל יש יותר זולים מאיתנו. בהחלטה צריכה לבוא משיקולים של טיב השירות ואיכות הממשק, אנחנו טוענים לנצח בשניהם.
בואו אלינו להתחדש. אנחנו נעזור לכם בחילוץ המידע מהמערכת ומעבר ל-Kala CRM.
לאחר פגישת אפיון עם צוות המומחים שלנו תהיו בטוחים שנמצא את הפתרון המושלם עבורכם.
במידה ויש לכם אפשרות לייצא את הנתונים הקיימים בצורה מסודרת, ניתן יהיה לבצע מעבר חלק ולשמור על המידע החשוב שאגרתם לאורך השנים.

ממשקי המערכת עם העולם החיצון

כן, המערכת מאוד חכמה ויודעת למשוך מידע אודות לידים נכנסים ממקורות מיד רבים ומגוונים. מערכת קאלה יודעת לנתח את הלידים הנכנסים ולנתח את התנהגות הגולש בעת יצירת הקשר ומנסחת תובנות שימושיות בנוגע להצלחת הפרסום.
מערכת קאלה תעזור לך לנתח את אחוזי ההמראה לפי אפיקי הפרסום השונים על מנת שתוכל לתקצב נכון כל אפיק על מנת לחסוך בעלויות ולמקסם תוצאות.
כן, מערכת קאלה מסוגלת למשוך ולקבל לידים מאתרים ודפי נחיתה חיצוניים.
אנו מציעים שלל פתרונות לנוחיותך: iframe / API.
לידיעתך, בעזרת קאלה ניתן אף להקים את אותם דפי נחיתה, אתרים תדמיתיים ואף אתרי מסחר.
כן, ניתן לחבר את המערכת אל מרכזיות IP שונות, מרכזיות בזק וכדומה.
קאלה מסוגלת להתממשק עם מרכזיות טלפוניות בענן לשם מימוש יכולות זיהוי טלפונים נכנסים, הקפצת תיק לקוח בעת המענה, תיעוד שיחות ועוד....

בנוסף אנו מספקים מספרי טלפון וירטואלים.
דרך המערכת ניתן להוציא אימיילים ללקוחות, בתבניות שונות ובפורמטים שונים אותם אנו מגדירים ומעצבים ביחד על מנת שהתקשורת מול הלקוחות תהיינה אחידה ומסודרת, לא משנה מי מהעובדים מתנהל מולם. ניתן גם להוציא אימיילים נקיים בתבנית בסיסית עם חותמת הסוכן וניתן גם להוציא אימיילים מורכבים ודינמיים למשל הצעות מחיר מעוצבות ומותאמות לצרכי החברה ברמת הפיקסל.

ניתן גם לייצר חוקיות של שליחת אימייל אוטומטי בכל נקודה בתהליך שעובר הלקוח ובצורה חכמה ומותאמת אישית.
כן, הודעות SMS ניתן לשלוח כחלק מתהליכים אוטומטיים שמוגדרים במערכת וניתנים לשינוי בכל עת. למשל, כאשר לקוח אינו זמין לשיחה, ניתן להעביר אותו לסטטוס של "לא זמין כעת", ניתן להגדיר שבעת מעבר לסטטוס כזה, המערכת תבצע שליחה של הודעת SMS עם תבנית קבועה שאומרת ללקוח "היי לקוח, ניסיתי לדבר איתך, חזור אליי, {שם הסוכן ששלח את ההודעה}, {שם החברה}.", זו רק דוגמא קלילה למה שניתן להגדיר במערכת.

ניתן גם לשלוח הודעות חופשיות ולשלוח הודעות בתבניות מוכנות שנכין מראש כדי להקל על המשתמשים.

על מנת לבצע תפוצה רוחבית של הודעות SMS, אנו מספקים גישה לפורטל ה-סמסים שלנו בו ניתן לנהל רשומות תפוצה ולבצע את הדיוור בצורה קלה ויעילה, בעזרתינו.
כל עוד הספקים המיוחדים שלכם ידעו לקבל ולשלוח אלינו נתונים, אנחנו מבטיחים להיות מסוגלים להשלים את החיבור מהצד שלנו. כמובן שפיתוחים שכאלו דורשים שעות עבודה אשר אינן כלולות במחיר שאנחנו גובים משום שאנו רוצים להעניק מחיר הגיוני לתשלום השוטף. אם כבר בשלב הראשוני נתבקש להתחבר לגורמים כאלו ואחרים אז כמובן שנכלול את השעות בעלות ההקמה. אנו מציעים ללקוחותינו אשר רוצים להשקיע בעסק שלהם ולפתח אותו, בנק שעות אשר ניתן לקנות מראש במחיר מוזל במיוחד ואז להבטיח לכם פיתוחים אישיים במחירים שיגרמו לכם להקים דרכינו מלא מוצרים מגניבים ומיזמים שניתן להרים באמצעות מערכת Kala CRM, מפתיע, אנחנו יודעים, כל יום מחדש.
כן, ניתן להתממשק לספקית חיוב קיימת או חדשה. אנו מחוברים כיום לספקיות חיוב כגון: Pay-Me, iCredit, Pelecard
ניתן להתחבר לספקי הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות המוכרים בשוק - iCount, ריווחית, חשבונית ירוקה, Invoice4U. אנו מציעים פתרונות משולבים במערכת CRM שאינם מצריכים ביצוע פעולות חשבונאיות במערכת נפרדת.

לא מצאתם תשובה לשאלותיכם?
נראה שזה הזמן לדבר איתנו.

שלח שאלה לצוות Kala CRM