בלוג

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי במיוחד.

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)

"אני לא צריך את זה",  "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו כוונה: "אני לא מעוניין". בעת ביצוע שיחות "קרות" (טלמרקטינג), אתם תחוו התנגדויות. רבים מן האנשים שתתקשרו אליהם יאמרו לכם שהם אינם מעוניינים, בלי קשר למילים אשר יוצאות מפיכם. אתם יכולים לומר שאתם מחלקים כסף...

עיתון הארץ מפרגנים: Kala היא הדרך

"פיתוח ישראלי לניהול אפקטיבי של העסק: Kala - מערכת לניהול, שיווק ואוטומציה אפקטיבית למגוון סוגי עסקים, "נתפרת" ומותאמת במיוחד לכל ארגון ולכל לקוח בהתאם לצרכיו הייחודיים, כך שיהיה ואיכותי יותר בתפקודו ובמענה ללקוחותיו."

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.