פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית.
באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות...

מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים אוטומטיים שיופעלו בעקבות פעולות שבחרנו לממש, ובכך לייצר המשכיות טבעית לטיפול בפניות / הזמנות ולזרימת תהליך הטיפול ותיעוד המידע בעסק.
במערכת Kala ניתן להטמיע תהליכים אוטומטים על ידי הגדרת פעולות אוטומטיות שיקרו בעקבות מפעילים מסוגים שונים.

דוגמאות למפעילים (טריגרים) שעבורם ניתן להגדיר פעולות אוטומטיות:

  • קבלת פניה חדשה - התייחסות לפניות מסויימות בלבד לפי מקור הפנייה, נושא עם מילה מסויימת, ועוד...
  • שינוי סטטוס פניה/הזמנה מסטטוס מסויים לסטטוס מסויים
  • הימצאות של פניה/הזמנה בסטטוס מסוים יותר מ-X זמן מוגדר
  • אימייל נשלח (מתבנית מסויימת)
  • הודעת טקסט נשלחה (מתבנית מסויימת)
  • שיחה נכנסת נענתה
  • שיחה נכנסת הסתיימה
  • פניה הומרה להזמנה / לקוח
  • לקוח נוסף
  • משימה בוצעה / לא בוצעה
  • כל המשימות הושלמו
  • מסמך הונפק
  • מוצר נוסף להזמנה
  • סטטוס הזמנה השתנה / סטטוס מוצר בהזמנה השתנה
  • מצב תשלום הזמנה עודכן
  • פעילות מתוזמנת
    • פעולות חוזרות כל X זמן
    • תזמון תהליכים לתאריך מסויים / דינאמי
    • אפשרות ביצוע פעולה על רשימת פניות/ לקוחות / הזמנות.
  • ועוד...

דוגמאות לפעולות אוטומטיות שניתן להגדיר עבור הטריגרים:

  • קביעת אחראי לטיפול בפניה / הזמנה / לקוח / שירות ללקוח
  • יצירת משימה לביצוע תוך קביעת אחראי לביצוע ותאריך יחסי
  • שינוי סטטוס פניה / הזמנה
  • שליחת הודעת SMS דינמית ללקוח או למספר מוגדר אחר (למשל מנהל או ספק חיצוני)
  • שליחת תבנית אימייל לפונה / מנהל
  • שליחת קריאה חיצונית לכתובת חיצונית (POST Webhook לשרת אחר או למערכת חיצונית)
  • שינוי עדיפות
  • עדכון ערכים בשדות מותאמים אישית
  • הצגת הודעה למשתמשים מחוברים
  • ביטול משימות
  • המרת פניה ללקוח
  • ייבוא מוצרים
  • ביצוע קריאת API /Webhook דינאמית (לצורך חיבור המערכת לשירותים נוספים)
  • ועוד...

דוגמאות לתהליכים אוטומטים

  • בעת קבלת פנייה מפייסבוק => הגדרת עדיפות גבוהה יותר + שיוך אחראי מסויים לטיפול.
  • בעת שליחת אימייל מתבנית "הצעת מחיר" => שינוי סטטוס ההזמנה ל- "הצעת מחיר נשלחה ללקוח" + שליחת תבנית סמס ללקוח על מנת להתריע לו לבדוק את תיבת האימייל.
  • 24 שעות לאחר שינוי הזמנה לסטטוס מסוג "נסגר בהצלחה" לשלוח תבנית אימייל "סקר שביעות רצון" ללקוח אשר מקשר לדף נחיתה במערכת קאלה עם טופס מותאם אישית.
  • הגדרת עדיפות גבוהה לפניות המגיעות דרך חברת טלמרקטינג (למשל).
  • יצירת משימת מעקב אחר הצעת מחיר (FollowUp), אשר תופיע לסוכן האחראי לאחר X זמן מרגע שליחת אימייל הצעת מחיר להזמנה.
  • שליחת סמס אוטומטי ללקוח לאחר יותר מ-X זמן בסטטוס מסויים (למשל, לקוח שנשלחה אליו הצעת מחיר והמערכת מזכירה לו שעליו לעיין בה ולאשר אם הוא רוצה להמשיך בתהליך).
  • זיהוי סוכן מטפל אחרון לפניות חדשות ושיוך אוטומטי של הסוכן בתור אחראי.
  • שליחת SMS לפונה בעת מעבר לסטטוס: "בוצעו מספר נסיונות יצירת קשר ללא הצלחה".
  • יצירת משימה "יש להרכיב את המוצר" בעת שינוי סטטוס ההזמנה ל-"מוכן להרכבה" + SMS עדכון ללקוח.
  • שינוי סטטוס הזמנה ל-"ממתין ללקוח" לאחר שליחה של אימייל "הצעת מחיר" + אפשרות לביצוע FollowUp אוטומטי או יצירת משימה לביצוע מעקב על הצעת המחיר מול הלקוח.
  • שליחת תזכורת ללקוח שהזמין שירות X ותאריך התור נקבע לעוד יומיים.
  • שליחת אימייל עם פרטי הזמנה ומעקב בעת שינוי סטטוס הזמנה ל-"נשלחה בדואר".
  • Lead webhooks - אפשרות העברת מידע אודות נתוני הגלישה והפנייה. מאפשר העתקת לידים בין מערכות CRM נפרדות.
  • שליחת הודעת מערכת למשתמשים מסויימים המחוברים למערכת.
  • המרה פניה ללקוח.
  • ביטול כל המשימות הפתוחות.

דוגמא להגדרת תהליך אוטומטי - צילום מסך

KALA CRM - טופס הגדרת אוטומציות - תהליכים אוטומטים

תוכן זה מעודכן לפי גרסה 4.3.57
מעוניינים בפעולות ותהליכים אוטומטים? לחצו כאן או התקשרו ל 077-8067225

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל...

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי....

חיבור למרכזייה טלפונית

הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה. חיוג ישירות מהמערכת...

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס...

ניהול משימות ומעקב ביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן. מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי...

יומן משימות ואירועים / פגישות / תורים

צפייה בפגישות ואירועים / תורים שנקבעו ומשימות לביצוע, בהתאמה אישית על גבי יומן. להלן עיקרי...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת, מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי...

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות...

קבלת אימיילים

מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת...

שליחת הודעות SMS מהמערכת

שליחת הודעות SMS ליחידים ולמספר נמענים בו-זמנית. השירות כולל ניהול...

קבלת הודעות SMS

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים,...

ממשק לחיוב הוראות קבע - מס"ב

אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) וביצוע חיובים בעזרת ממשק ייעודי לצורך:...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי...

קבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה

כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות,...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות...

יבוא אוטומטי של מסמכי הנהלת חשבונות שהונפקו בריווחית

ייבוא אוטומטי של מסמכי הנהלת חשבונות הנוצרים ב"ריווחית אונליין" אל מערכת Kala. שירות זה...

חיבור אתר Konimbo למערכת Kala

ניתן לחבר את מערכת Kala CRM לאתרים הבנויים במערכת קונימבו (Konimbo) לצורך יבוא...

חיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala

תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות...

חיבור המערכת לחברת שליחויות

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן...

לוח בקרה (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות, הזמנות, לקוחות ומשימות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה ותפעולו נעשה על ידי...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות במבצעים מסוגים שונים על...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן /...