ריכוז פניות ממגוון מקורות:
- אתר / דף נחיתה - קבלת פניות והזמנות מטפסים באתר אינטרנט / דפי נחיתה במערכת קאלה או מערכת חיצונית (ניתן למימוש באמצעות API או הפניית אימייל).
- אימיילים - קבלת פניות במערכת מאימיילים נכנסים ממערכת או שירות חיצוני.
- הזמנות מחנות וירטואלית כגון WooCommerce, Shopify, Magento, BigCommerce, PrestaShop, CashCow, e-shop, konimbo, wordpress ועוד.
- שירותי מזכירות - לדוגמא טלפקס / טלאול / ביפר
- טלפון - שיחות נכנסות למספר וירטואלי או טלפוניית VOIP. תמיכה קיימת במספרים וירטואלית ומגוון ספקי טלפוניה.
- הודעות SMS / Whatsapp נכנסות ישירות למערכת, כולל אפשרות לניתוח התוכן ושמירתו בשדות יעודיים!
- API - אפשרות התממשקות עם כל מערכת חיצונית לשם קבלת פניות למערכת (לדוגמא Zapier או Facebook leads).
- ייבוא מקובץ / כתובת - ייבוא לידים בצורה ידנית/אוטומטית.
- הזנה ידנית - יצירת פניות ידנית במערכת ה-CRM.
יכולות ניהול ותפעול פניות:
- רשימה המרכזת את כל הפניות מכל המקורות עם אפשרויות סינון מתקדמות, סידור לפי עמודות, ייצוא וביצוע פעולות על מספר פניות באופן גורף.
- הגדרת שדות מותאמים אישית לפניה. כולל אפשרות יצירת קבוצות מאפיינים והצגתם לפי סטטוס הפניה.
- ניהול פניות באמצעות תהליכי עבודה וסטטוסים מוגדרים מראש.
- הגדרת אחראי לטיפול בפניה מתוך משתמשי המערכת.
- יצירת משימות לביצוע עם אחראי ותאריך יעד, התראה לביצוע, התראה על סיום ואפשרות יצירת משימות מחזוריות.
- שליחת אימייל / הודעת טקסט ליחיד / בתפוצה, מתוך תבניות דינאמיות המכילות נתונים מתוך הפניה.
- ביצוע שיחת טלפון - ניתן לחבר את המערכת למרכזייה טלפונית, כך יתאפשר הוצאת שיחות בקליק ישירות מתוך המערכת.
- קבלת שיחות טלפון - התראה על שיחה נכנסת, עם קישור לכרטיס הפניה או פתיחת אוטומטית של הכרטיס על המסך.
- תיעוד הליך טיפול - תיעוד הערות חשובות להמשיך תהליך הטיפול בפניה.
- היסטוריית תקשורת - פרוט כל התקשורת הנכנסת והיוצאת.
- היסטוריית שינויים - פרוט כל שינוי ערך, עם שם המבצע.
- היסטוריית עדכוני סטטוס - פרוט כל שינויי הסטטוס שבוצעו עם פירוט של משך הזמן בסטטוס, מי ביצע, וסיבה בהתאם לצורך.
- המרת פניה ללקוח / הזמנה עם פרטי הפניה.
- ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
- הגדרת תהליכים אוטומטיים, לדוגמא יצירת משימה "פולו-אפ" בעת שליחת "הצעת מחיר".
- תיוג פניות בעזרת פרמטרים UTM לשם שמירת מידע אודות מקור הפניה, קמפיין ומדיום התקשורת.
- הצגת פניות ומשימות על גבי יומן, לדוגמא פניות שהוגדר להם תאריך פגישה.
- שיוך קבצים לפניה - שיוך תמונות / קבצים רלוונטים הקשורים לפניה.
- דף ניהול ראשי מציג דו"חות, פניות ומשימות המצריכות טיפול. עבור כל משתמש לוח הבקרה מציג את הנתונים הרלוונטים לו.
- ניהול פניות ע"י סוכנים / מנהלים הגדרת משתמשי מערכת מסוג "סוכן" / "מנהל", כולל אפשרות להגדיר באילו פניות יוכלו לצפות סוכנים - רק שלהם / של כולם / גם ב"ללא אחראי".