- בניית הצעת מחיר מתוך קטלוג המוצרים
- שליחת הצעות מחיר באימייל / יצירת מסמך מתוך תבנית דינאמית מותאמת אישית המציגה את המוצרים המוזמנים
- הגדרת פעולות אוטומטיות כגון יצירת משימות, שינוי סטטוס ושליחת הודעות. לדוגמא יצירת משימה לביצוע "פולו-אפ" בעת שליחת "הצעת מחיר" / שליחת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) ללקוח לאחר X זמן משליחת ההצעה / שליחת אימייל ללקוח ו/או לספק מסויים, המכיל את פרטי ההזמנה בעת מעבר לסטטוס כלשהו, ועוד...
- רשימה מרוכזת כולל הצגת תקציר המוצרים המוזמנים, אפשרויות סינון מתקדמות, סידור לפי עמודות, ייצוא וביצוע פעולות על מספר הזמנות באופן גורף
- אפשרות הגדרת אחראי לטיפול בהזמנה או מוצר/שרות מוזמן, באופן ידני ואוטומטי מתוך משתמשי המערכת
- ניהול משימות לביצוע עם אחראי ותאריך יעד, התראה לביצוע, התראה על סיום ואפשרות יצירת משימות מחזוריות.
- היסטוריית מעברי סטטוס - פרוט כל שינויי הסטטוס שבוצעו כולל משך הזמן בסטטוס, מי ביצע, וסיבה בהתאם לצורך.
- כמו כן ניתן להוסיף הזמנות באופן ידני בקלות וביעילות, כולל בחירת מוצרים מתוך קטלוג עדכני.
- חיוב כרטיסי אשראי והנפקת מסמכי הנהלת חשבונות.
- אפשרות הגדרת חיובים חוזרים והנפקת מסמכים אוטומטית (למשל מנויים).
- אפשרות חיבור לחברת שילוח - לצורך הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף משלוח, הדפסת מדבקות ועדכון אוטומטי של סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה במערכת.
ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות
- שליחת אימיילים ליחיד / בתפוצה מתוך תבניות אימייל דינאמיות המכילות מידע על המוצרים בהזמנה (למשל תבנית "הצעת מחיר", "מפרט הזמנה"),.
- שליחת הודעת טקסט (SMS / Whatsapp) ליחיד / בתפוצה מתוך תבניות דינאמיות עם פרטי ההזמנה / הלקוח / הפניה.
- ביצוע וקבלת שיחות טלפון - אפשרות חיבור למרכזייה טלפונית, לשם ביצוע שיחות בקליק ישירות מתוך המערכת וקבלת התראות על שיחה נכנסת עם קישור לכרטיס המתאים ופתיחת אוטומטית של הכרטיס על המסך (אופציונלי).
ניהול קטלוג שירותים / מוצרים
- הגדרת סוגי מוצרים / שירותים - כל סוג יכול להכיל הגדרות שונות של שדות מאפיינים מותאמים אישית.
- אפשרות הצגת קבוצות מאפיינים לפי סטטוס שירות בהזמנה
- אפשרות ייבוא מוצרים מתוך קובץ אקסל, אתר מראה, או כל מערכת אחרת המאפשרת סנכרון
יכולות נוספות
- קבלת הזמנות מחנות הוירטואלית באופן אוטומטי - ניתן למימוש מדף נחיתה/אתר במערכת Kala, או באמצעות משיכת נתונים ממערכת ריווחית אונליין או באמצעות API (לצורך חיבו עם מערכות אחרות פנו אלינו!).
- ריכוז פניות אל העסק ממגוון מקורות, כגון: אתר / דף נחיתה / שירותי מזכירות / צ'אט בוט / אימיילים / טלפונים / הודעות טקסט / API / ייבוא אוטומטי וידני ועוד..
- ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
- זיהוי הזמנות דומות במערכת לפי מספר טלפון/כתובת אימייל והתראה לסוכן על קיומן.
- המרת פניה להזמנה בלחיצת כפתור. ההזמנה תכיל את כל פרטי הפניה לשם המשך טיפול. ובהתאם לצורך, הפניה תשנה את הסטטוס (למשל ל"הומרה להזמנה").
- הצגת הזמנות/שרותים מוזמנים ומשימות על גבי יומן, לדוגמא הזמנות שהוגדר להם תאריך פגישה.
- תפעול הזמנות ע"י סוכנים / מנהלים כולל אפשרות להציג לסוכן רק הזמנות באחריותו
- ניהול מאגר קבצים ושיוך קבצים לכרטיס לקוח / הזמנה
- דף ניהול ראשי מציג דו"חות, הזמנות ומשימות המצריכות טיפול. עבור כל משתמש לוח הבקרה מציג את הנתונים הרלוונטים לו.
- ניהול ספקים והזמנות סחורה
דוגמא ל"כרטיס הזמנה", המכיל נתונים אודות הלקוח, המוצרים המוזמנים, היסטוריית ההתקשרות, מסמכי הנהלת חשבונות, קבצים מצורפים ועוד: