עיקרי השירות
- קבלת אימיילים ישירות לכרטיס המתאים במערכת.
- אפשרות צפייה בתוכן ההתכתבות המלא כולל קבצים מצורפים.
- אפשרות מענה מתוך המערכת.
- יצירת פנייה חדשה במידה ושולח האימייל לא קיים במערכת.
- אפשרות קבלת העתק מכל אימייל נכנס למנהל הראשי + למשתמש אליו נשלח האימייל.
- מאפשר שיתוף מלא של תוכן האימיילים הנכנסים עם סוכנים ומנהלים אחרים.
- אפשרות קבלת התראות דפדפן על אימייל נכנס.
שאלות נפוצות:
אנחנו משתמשים בסאב דומיין שלכם. למשל אם הדומיין שלכם הוא xxx.co.il אז האימיילים מהמערכת יתקבלו מהסאב דומיין email.xxx.co.il
האם יש סנכרון אימיילים נכנסים עם האוטלוק / ג'ימייל?
יש אפשרות להגדיר הפניה של אימיילים שמתקבלים לתיבה הנוכחית אל כתובת ייעודית שאנו נספק עבורכם ואז האימייל יכנס למערכת וישתייך בצורה אוטומטית לכרטיס המתאים.
חשוב לציין שלא מדובר בסנכרון אימיילים דו כיווני, אימיילים שנשלחים מהמערכת לא יופיעו בתיבת דואר יוצא ואימיילים שנכנסים לתוך המערכת לא יופיעו בתיבת דואר נכנס.
יש אפשרות להגדיר לקבל העתק על כל אימייל נכנס ויש אפשרות בשליחה להגדיר לשלוח העתק נסתר לכתובת של המשתמש, אך זה לא יגרום לשליחה דרך התיבה שלכם ולא יופיע בתיבת דואר היוצא.
כמה תיבות מייל כלולות בשירות?
מדובר בתיבה אחת וירטואלית אשר משתנה בין כל לקוח וכל פניה בצורה אוטומטית, כך שהתגובה תחזור ישירות לאותו כרטיס, גם אם יש מספר פניות עם אותו אימייל.
אותה תיבה וירטואלית משמשת את כל משתמשי המערכת ואין צורך ביותר מתיבה אחת.
האם ניתן להשתמש בשירות לשם יצירת תיבות אימייל אישיות?
במידת הצורך, ניתן להגדיר תיבות אימייל אישיות שמשמעותן היא שקבלת אימייל אליהם תתוייג אוטומטית עם אחראי מסויים, גם אם מדובר באימייל נכנס חדש ולא תגובה על אימייל יוצא.