טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע.
בשביל לגרום לזרימה של התהליך, הוספנו טריגר אוטומציה חדש אשר פועל ברגע שכל המשימות בוצעו.
את הטריגר ניתן לכוון לפעולה רק בסטטוסים מסויימים ורק עבור מוצרים מסוג מסויים.
דוגמא לשימוש:
  • אוטומציה 1: בעת שינוי פניה לסטטוס "יש לזכות" תיווצר משימה "לזכות את הלקוח"
  • אוטומציה 2: בעת סימון כל המשימות כבוצעו בסטטוס "לזכות את הלקוח", ישתנה סטטוס הפניה ל-"לקוח זוכה"

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון:...

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות...

פעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח

כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו פונה לכרטיס הלקוח החדש שיווצר לו). בכדי...

תיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM

פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים: כאשר פונה מגיב על אימייל שקיבל מה-CRM, תשובתו...

שיפורים במנגנון האוטומציה

אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית. אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך מסויים יוצר מספר משימות וחשוב הסדר שלהן....

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר....

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים...