ניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים

  • במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות.
  • במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית.
  • חוסך זמן רב, מייעל את תהליך התקשורת ומאפשר שיתוף תקשורת בצורה פשוטה עם גורמים אחרים בחברה.
  • בעתיד הקרוב נוסיף אפשרות ניתוח של תוכן התגובה ולאפשר ביצוע אוטומציות אשר מבוססות על תוצאת הניתוח. למשל עדכון לסטטוס "אישור התקבל" בעת קבלת תגובת אישור על אימייל מסויים.


דוגמה לתוכן אימייל נכנס אשר נותח ומוצג בתוך אזור היסטוריית התקשורת:
KALA CRM - תיעוד היסטורית התקשרות - ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

שיפורים במערך השילוח בעזרת Epost

אפשרות צירוף פרוט המוצרים המוזמנים לתוכן ההערות המופיעות על המדבקת משלוח. אפשרות הדבקת מדבקות ברקוד להדבקה על חבילות המיועדות לאיסוף שליח...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל...

אפשרות יצירת קופונים מבצעים והנחות באתר

צד אתר בעת תהליך ההזמנה, בדף עגלת הקניות, הגולש יוכל להזין קוד קופון אשר יזכה אותו בהטבות שיקבעו מראש. לאחר הזנת הקופון, הגולש ילחץ על...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 11/2017

הצפנת נתונים ב-SSL - הנפקת תעודת אבטחה בעבור כל מערכות ה-CRM. אוטומציה - פעולות מתוזמנות - אפשרות קביעת תאריך סיום לפי שדה מותאם אישית....