שליחת אימיילים בתפוצה

  • ביצוע תפוצה לנמענים אשר נאספו מהמקורות השונים, המבוסס על פילוחים הבנויים משילוב סינונים.
  • שליחה של תבניות אימייל המכילות תכנים דינאמים המשתנים לפי הנמען.
  • כל שליחה מתועדת אוטומטית בהיסטוריית התקשורת של אותו נמען.
  • שליחת תפוצה של אימיילים מאפשרת לבצע פעולות שיווק ממוקד לאנשים המעוניינים לקבל עדכונים או מידע בנושאים מוגדרים מראש. התפוצה עוזרת לשמור על קשר ושמירה על העסק בתודעת הלקוח.

תהליך ביצוע התפוצה
  1. ביצוע פילוח על הנמענים הרצויים.
  2. סימון הנמענים הרצויים מתוך תוצאות הפילוח, או סימון כל הנמענים.
  3. צפיה בסיכום הנמענים אשר צפויים לקבל את האימייל ותצודה מקדימה של נושא ותוכן האימייל כמו שישלח לנמען הראשון שסומן.
  4. אישור ביצוע השליחה וקבלת אישור שהנתונים נטענו בהצלחה.
  5. האימיילים ישלחו ברקע לנמענים שסומנו.
תבניות אימייל חכמות
ניתן לייצר תבניות אימייל אשר מכילות פרטים אישיים של הנמען, מתוך הכרטיס שלו במערכת ה-CRM.
ניתן אף לייצר תבניות מורכבות יותר אשר מכילות מידע מתוך דפים במערכת, כגון ניוזלטר חודשי המכיל כתבות השמורות בתור דפים.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

יומן משימות ואירועים בהתאמה אישית

יומן בסגנון גוגל קלנדר, המציג משימות לביצוע ואירועים בהתאמה אישית. סוכנים הצופים ביומן יוכלו לראות על גבי היומן את...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 03/2018

חסימת אפשרות הנפקת מסמכים עם תאריך עתידי ישן יותר מהתאריך בו הונפק המסמך האחרון מאותו סוג. רשימת תשלומים בהזמנה -...

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 03/2018

יצירת שורת תשלום אוטומטית בעבור תשלומים בפייפאל באתר. מספר המסמך שיווצר יהיה מספר הטרנזקציה בפייפאל. שיפור מנגנון...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018

חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך -...