פיצ'רים ועדכונים - 02/2025
גירסה 11.2
בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 03/2018
יצירת שורת תשלום אוטומטית בעבור תשלומים בפייפאל באתר. מספר המסמך שיווצר יהיה מספר הטרנזקציה בפייפאל. שיפור מנגנון המבצעים והדוחות - אפשרות הגדרת תאריך התחלה, תאריך סיום, פעיל - כן / לא תוסף פונטים חדש המאפשר טעינה פשוטה של פונטים ממקורות חיצוניים כמו Google Fonts. ווידג'ט חדש המאפשר...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018
סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...
קראו עודפעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח
כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו פונה לכרטיס הלקוח החדש שיווצר לו). בכדי למנוע את הצורך בביצוע הפעולה באופן ידני, הוספנו אפשרות ביצוע הפעולה כחלק מתהליכי האוטומציה. לדוגמא, ניתן להפוך אוטומטית פניה ללקוח בעת שינוי הסטטוס שלה...
קראו עוד