הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה
בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן לשים מקור מותאם אישית על ידי בחירת "אחר" וכתיבתו. על מנת לערוך / לשנות את האפשרויות המופיעות בבחירת המקור יש לשנות את ההגדרה המתאימה:
קראו עודבחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע / מוצג מידע מכרטיסים אחרים
בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים / מיילים / הודעות ועוד). הצגת מידע ישן כברירת מחדל על מנת למנוע עומס של פרטים בתצוגה, כל מידע התקשורת עם הלקוח מוצג עד 6 חודשים קודמים. להצגת מידע מעבר לתקופה זו יש לסמן את אפשרות "הצג...
קראו עודאיך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?
נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח" שנפתח נבחר את הלקוח הרצוי. נלחץ על הכפתור "שמור" שבראש המסך מצד שמאל.
קראו עודבאזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות
בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים. ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...
קראו עוד