ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

  • המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש.
  • אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים.
  • אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה לביצוע בעקבות שינוי לסטטוס מסויים.
  • ריווחית - אפשרות זיהוי לקוח קיים בעת יצירת מסמך, לפי מספר עסק / טלפון / אימייל.
  • תבנית אימייל משימה לביצוע - הוספת כפתור לסימון משימה כבוצעה ישירות מתוך האימייל התראה אשר נשלח לאחראי לביצוע.
  • היסטוריית התקשרות - אפשרות סינון להצגה של תקשורת המשוייכת לכרטיס הנוכחי בלבד (ולא ליישויות דומות או משוייכות גם כן)
  • רשימת חברים (לקוחות) - אפשרות סינון לפי מעוניין בדיוור.
  • דו"חות - אפשרות הגדרת דו"ח אשר תוצאותיו יוצגו רק לאחר בחירת סינונים ולחיצה על כפתור "הצג תוצאות"
  • ניהול מלאי - אפשרות עריכת כמות מלאי במחסן בצורה ידנית ע"י מנהלים.
  • במערכת בהן מוגדר שימוש בסטטוסים למוצרים מוזמנים - במידה ולהזמנה יש מוצרים ביותר מסטטוס אחד - אפשרות שינוי של סטטוס המוצרים המוזמנים באופן גורף, בחלוקה לפי סטטוסים.

אפשרות ביצוע פעולה על מספר מוצרים מוזמנים בסטטוס מסויים:
אפשרות ביצוע פעולה על מספר מוצרים מוזמנים בסטטוס מסויים

אפשרות הגדרת שדה אשר ניתן יהיה לסנן לפיו והשדה סינון שלו יוצג תמיד מעל הטבלה:
אפשרות הגדרת שדה אשר ניתן יהיה לסנן לפיו והשדה סינון שלו יוצג תמיד מעל הטבלה

ריווחית - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי מספר חברה אימייל וטלפון:
ריווחית - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי מספר חברה אימייל וטלפון

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

שיפורים ביומן אירועים - 11/2018

אפשרות קביעה של תוכן דינאמי לאירועים, המכיל ערכים מהיישות המוצגת. אפשרות שימוש ביומן בתור כפתור...

שיפורים בצד אתר - 11/2018

אפשרות הצגה של תת מוצרים / קטגוריות (למשל הצגה של כל המוצרים מהקטגוריה והתת קטגוריות שלה בדף של...