שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

  • ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים.
  • טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו.
  • אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם.
  • אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו אנשי קשר.
  • דף משימות - הצגת עמודת סטטוס של היישות עליה מוגדרת המשימה.
  • אפשרות הסתרת האזור המציג יישויות דומות בכרטיסים השונים.
  • אפשרות הגדרת המשכי טיפול חדשים שאינם שינוי סטטוס: שליחת תבנית אימייל / יצירת מסמך.
  • דף לקוח - סוכנים יכולים מעתה לראות פניות והזמנות של הלקוח, גם אם הם לא האחראים עליהם.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 02/2020

שיפורים במערך האוטומציה - 02/2020

כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן...

שיפורים במערך הדו"חות - 02/2020

דו"חות - אפשרות הגדרת רענון נתונים אוטומטי כל X שניות. מצויין לדוחות שמעוניינים להציג על מסך...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020

אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים....

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ,...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 02/2020

תצוגת יישויות דומות - אפשרות הגדרת שדה תאריך אשר יוצג ליד כל יישות דומה. אפשרות הצגת מספר יומנים...