אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות:
  • טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם.
  • תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית .
  • הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין.
  • הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות מתוך המערכת.
  • מעקב אוטומטי אחר החבילה ועדכון סטטוס הזמנות בהתאם.
  • הגדרת פעולות אוטומטיות לביצוע בעת עדכוני הסטטוס, כגון - שליחת הודעות סמס לנמען אודות מצב הזמנתו.
  • אפשרות מעקב של לקוחות אחר סטטוס ההזמנה באמצעות דף מאובטח עם שם וסיסמא המציג את רשימת ההזמנות של הלקוח והסטטוס של כל הזמנה (כולל אפשרות ביצוע הזמנה חוזרת). 


תאור תהליך שילוח:
  1. קבלת הזמנה מאתר: במידה והמערכת מחוברת לאתר מסחרי - הזמנות המתקבלות יכילו את שיטת המשלוח הנבחרת ונקודת החלוקה בהתאם.
  2. הזנת הזמנה באופן ידני: ניתן להזין ידנית הזמנות במערכת, כולל פרטי התקשרות, רשימת מוצרים, פרטי תשלום ומשלוח
  3. הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף החבילה על ידי שליח של חברת השילוח: כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס "בקשת משלוח" באופן אוטומטי תבוצע קריאה לחברת המשלוחים עם פרטי המשלוח, ובהזמנה יעודכן מספר המשלוח שהתקבל.
  4. עדכון סטטוס הזמנות באופן אוטומטי: מערכת Kala תדגום כל חצי שעה את מצב ההזמנות בחברת השילוח ותעדכן כל שינוי בסטטוס באופן אוטומטי.
  5. סטטוס ההזמנה ב-Kala ישתנה לפי הסטטוס בחברת השילוח כאשר: המשלוח יאסף, המשלוח יגיע למחסן, המשלוח ייצא מהמחסן, המשלוח יגיע ליעדף החבילה תמסר או כאשר המשלוח יבוטל.
  6. הדפסת מדבקות: במערכת Kala יופיע קישורלהדפסת מדבקת שילוח עבור כל ההזמנות שעוד לא נאספו.
  7. בכל רגע תוכלו לצפות ברשימת הזמנות הנמצאות בסטטוס מסויים.

אתר צ'יטה משלוחים
צ'יטה משלוחים - Chita delivery


הצצה לחלונית הגדרות תוסף צ'יטה משלוחים במערכת קאלה:

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

תמיכה בהנהלת חשבונות דרך חשבונית ירוקה

הוספנו תמיכה מלאה בהנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות בקאלה דרך חשבונית ירוקה. הנפקת מגוון סוגי מסמכים, לדוגמא: חשבונית / חשב'+קבלה / קבלה /...

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2018

 תמיכה באוטומציה לשליחה / קבלה וניתוח של הודעות ווצאפ. ניתן לסנן לפי מילים קיימות / לא קיימות בתוכן או ניתוח ערכים מספריים....

שיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018

אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד...

שיפורים במערך שליחה וקבלה של הודעות וואצאפ - 10/2018

מעקב ועדכון סטטוס הודעות ווצאפ שנשלחו - התקבל / נפתח. תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות ווצאפ מיוחדות כמו תמונה, סרטון, אודיו או קישור. חסימת...

שיפורים במערך הדו"חות - 10/2018

ו"ח ריכוז תקשורת - אפשרות ביצוע שיחות מתוך התוצאות על ידי לחיצה על מספר הטלפון. דו"ח ריכוז תקשורת - הצגה של סטטוס...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018

טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים...