שיפורים במנגנון האוטומציה

  • אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית.
  • אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך מסויים יוצר מספר משימות וחשוב הסדר שלהן.
  • אפשרות שימוש בתוכן היישויות המקושרות בעת יצירת משימה או שליחת הודעת סמס. מאפשר יצירת משימות חכמות יותר, הכוללת מידע רלוונטי כגון:
    • יש ליצור קשר עם הלקוח "שם הלקוח" בין השעות 10:00 - 14:00
    • לבדוק עם הלקוח "שם הלקוח" לגבי שירות "שם שירות" אשר הוצע לו לאחרונה ב "תאריך תקשורת אחרונה"

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את...

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל...

פעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח

כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות...

תיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM

פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס...

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת...

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה....