שיפורים במערך הדו"חות - 01/2020

  • דו"ח מעקב פעילות מוקד המציג מידע אודות משימות ושיחות לפי תקופת זמן, בהשוואה לתקופה קודמת.
  • דו"ח סיכום פניות לפי סטטוס, עם אפשרות חלוקה לפי אחראי, מקור, מוצר ועוד.
  • תמיכה בעדכון גורף של פרטי אנשי קשר בתוצאות של דו"חות.
  • אפשרות תגובה ישירות מתוך הדו"ח התכתבויות.

דוגמא לדו"ח מעקב פעילות מוקד:
דוגמא לדוח מעקב פעילות מוקד

אפשרות תגובה מהירה על הודעות וואטסאפ מתוך הדוח:
אפשרות תגובה מהירה על הודעות וואטסאפ מתוך הדוח

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

שיפורים ביומן אירועים - 01/2020

יומן - אפשרות תצוגת יומן בחלוקה לפי משאב. אפשרות הגדרת שדה מותאם אישית בתור משאב, כמו...

שיפורים במערך הייבוא - 01/2020

ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר...