כרטיס תיאטרון חולון - תוצאות חיפוש

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים.  ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...

קראו עוד  

איך ממירים פניה ללקוח?

יצירת לקוח עם פרטי הפניה

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר.  3. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח.   ניתן להגדיר עבור קבוצות מאפיינים של פנייה שבעת ביצוע...

קראו עוד  

פריטים לא מופיעים בחשבונית?

ודאו שאתם מנפיקים מסמך עבור הזמנה עם מוצרים: הפריטים המופיעים בטופס הנפקת מסמך נלקחים מתוך רשימת המוצרים המוזמנים בכרטיס ההזמנה / הצעת מחיר / פרוייקט. כלומר, קודם כל יש לוודא שישנם מוצרים מוזמנים. במידה והמסמך מונפק ישירות עבור לקוח, לא יופיעו פריטים כברירת מחדל ויהיה צורך להזין באופן ידני...

קראו עוד  

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס ההזמנה שנוצר. במידה והכפתור "+הזמנה" לא מופיע - יש לגשת להגדרות כלליות ניהול לקוחות להפעיל את "אפשרות הוספת לקוחות ללא הזנת סיסמא ללקוח"

קראו עוד