איך ממירים פניה ללקוח?
יצירת לקוח עם פרטי הפניה
1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר. 3. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח. ניתן להגדיר עבור קבוצות מאפיינים של פנייה שבעת ביצוע...
קראו עודאיך יוצרים הזמנה מתוך פניה?
נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס ההזמנה שנוצר. במידה והכפתור "+הזמנה" לא מופיע - יש לגשת להגדרות כלליות ניהול לקוחות להפעיל את "אפשרות הוספת לקוחות ללא הזנת סיסמא ללקוח"
קראו עודפריטים לא מופיעים בחשבונית?
ודאו שאתם מנפיקים מסמך עבור הזמנה עם מוצרים: הפריטים המופיעים בטופס הנפקת מסמך נלקחים מתוך רשימת המוצרים המוזמנים בכרטיס ההזמנה / הצעת מחיר / פרוייקט. כלומר, קודם כל יש לוודא שישנם מוצרים מוזמנים. במידה והמסמך מונפק ישירות עבור לקוח, לא יופיעו פריטים כברירת מחדל ויהיה צורך להזין באופן ידני...
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עוד