ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה
במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...
קראו עודהוספת קישור (טקסט לחיץ) שמעביר לדף אחר / טלפון / וואטסאפ / אימייל
במקומות בהם ניתן לערוך תוכן באמצעות העורך (למשל עריכת תוכן דף / תבניות אימייל ועוד), ניתן ליצור קישורים. קישורים הם תוכן לחיץ המבצע פעולה כגון מעבר לדף אחר, פתיחת טאב חדש, ביצוע שיחה (במידה ונלחץ מטלפון נייד), פתיחת אפליקציית וואטסאפ לצורך כתיבת הודעה, ועוד. להלן שלבים ליצירת קישור: בעורך התוכן...
קראו עודהגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל
בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן להגדיר שיופיעו רק פניות / הזמנות הנמצאות בסטטוסים מסוגים מסויימים.
קראו עודשמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עוד