ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה.

עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים.
ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת.

אתר חנות - אפשרות הגדרת חנות אשר מוצריה מבוססים משקל. אפשרות קביעת יחידת משקל שונה לכל מוצר + קפיצות משקל ליחידה.

שינוי עיצובי בתבנית האימייל המעוצבת ברירת מחדל, על מנת לאפשר צפיה נוחה יותר של האימיילים במכשירים ניידים.

אפשרות הגדרות מעטפות אימייל מעוצבות ולהשתמש בהן בעת עריכת תבנית אימייל.
הפיצ'ר הזה כרגע עדיין סגור למשתמשי בטא בלבד.

אפשרות זיהוי אוטומטי של לקוח קיים לפי טלפון או אימייל בעת מימוש יצירת הזמנה דרך ה-API.

משימות - בעת הגדרת אחראי למשימה, הוא יקבל התראת מערכת במידה ומחובר למערכת ה-CRM.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה....

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר. בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר...

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2017

אפשרות הגדרת טווחי זמן עתידיים בתור טווח זמן ברירת המחדל. כמו כן, ניתן לסנן דו"חות עם תאריכים לפי טווחי עתיד. בעת שתילת דוח באחד מחלקי...

שיפורים במערך הטלפוניה - 07/2017

אפשרות הגדרת ששיחות שלא נענו תמיד יכנסו למערכת בתור יצירת קשר חדשה. (אפשרות זו באה בתור תחליף לאפשרות של יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו.)...