פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

גירסה 3.7

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון.

הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני הנהלת חשבונות דרך ריווחית.
הוספנו יכולת שילוב התוסף ביחד עם תוספי סליקה על מנת לחייב את הלקוחות מיד בעת הנפקת מסמך קבלה.

הוספנו אפשרות שתילת דוחות בחלקי המערכת השונים עם תוכן דינאמי בכל אזור.
הוספנו אפשרות הבדלה בין דוח שנשלח במייל לבין דוח שמוצג במערכת, כמו גם הבדלה בין מי שצופה בדוח או במקום בו הוא שתול.

לקינוח שיפרנו את מערכת תבניות האימייל. הוספנו אפשרות שליטה על תבנית העיצוב ודאגנו שגם מכשירי מובייל יהנו מאימיילים בפורמט מותאם למסכים צרים.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה.

עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים.
ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת.

אתר חנות - אפשרות הגדרת חנות אשר מוצריה מבוססים משקל. אפשרות קביעת יחידת משקל שונה לכל מוצר + קפיצות משקל ליחידה.

שינוי עיצובי בתבנית האימייל המעוצבת ברירת מחדל, על מנת לאפשר צפיה נוחה יותר של האימיילים במכשירים ניידים.

אפשרות הגדרות מעטפות אימייל מעוצבות ולהשתמש בהן בעת עריכת תבנית אימייל.
הפיצ'ר הזה כרגע עדיין סגור למשתמשי בטא בלבד.

אפשרות זיהוי אוטומטי של לקוח קיים לפי טלפון או אימייל בעת מימוש יצירת הזמנה דרך ה-API.

משימות - בעת הגדרת אחראי למשימה, הוא יקבל התראת מערכת במידה ומחובר למערכת ה-CRM.

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה.

טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה.
אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך בשמירת פרטי הכרטיס מחדש.

אפשרות קביעת סוג הכנסה בעבור חשבוניות (עם אפשרות סנכרון מול ספקית הנהלת החשבונות).

חשיפה של API למימוש תשלומים דרך קאלה.

סליקת אשראי דרך iCredit - הצגת סיבה מפורטת במידה והחיוב נכשל.

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר.

בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר השתנה", נוספו אפשרויות סינון לפי שדות מותאמים אישית של היצירת קשר או של החבר אליה היא משוייכת.

למשל במערכת התמיכה של קאלה, בעת יצירת דרישה חדשה, ישלח סמס רק אם מוגדר ברמת הלקוח אליו שייכת הדרישה שהוא מעוניין בקבלת סמס. אותו דבר לגבי אימייל התראה.

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2017

אפשרות הגדרת טווחי זמן עתידיים בתור טווח זמן ברירת המחדל. כמו כן, ניתן לסנן דו"חות עם תאריכים לפי טווחי עתיד.

בעת שתילת דוח באחד מחלקי המערכת, ניתן לשלוט מעתה גם גובהו, על מנת לבטל את הצורך בגלילה.


דו"ח מערכת חדש - לידים לפי מקור עם תצוגה גרפית.


אפשרות הטמעת דוחות בתוך דף הזמנה. הדו"חות המוטמעים ידעו להציג תוכן המשתנתה לפי ההזמנה בה מוטמע הדו"ח.
מאפשר יצירת דוחות מותאמים אישית, המציגים מידע משוכלל ומחושב בהקשר להזמנה בה צופים.

שיפורים במערך הטלפוניה - 07/2017

אפשרות הגדרת ששיחות שלא נענו תמיד יכנסו למערכת בתור יצירת קשר חדשה. (אפשרות זו באה בתור תחליף לאפשרות של יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו.)

בתוסף טלפוניה בלובינט (BlueBeNet) אפשרות  הגדרת קבוצת צלצול לכל משתמש ובעת קבלת שיחה לאותה קבוצת צילצול תופיע התראה על שיחה נכנסת לכל השלוחות בקבוצת הצילצול בו זמנית.

אפשרות הגדרת מספר תור לשם שימוש בחייגן האוטומטי. שיחות יכנסו דרך התור ובמידה והסוכן שמתקשר אינו זמין, השיחה תנותב לפי הגדרות התור. למשל לשלוחה אחרת פנויה.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גרסה זו בשלבי פיתוח, בקרוב ניתן יהיה לקרוא אודות שיפורים ועדכונים.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת מוצרים יתווספו עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות,...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות, שיפרנו המון ממשקים...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין....

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...