פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב לצרכים שלכם.

שיפורים בצד אתר - 01/2019

  • תמיכה בפיד RSS לפייסבוק ולמרכז המסחר של גוגל Google feed.
    • לאחר הגדרת התוסף ניתן יהיה לקבל כתובת URL עם פיד מסוג XML אותו יש להזין במרכז המסחר של גוגל או פייסבוק.
  • אפשרויות הגדרה חדשות בווידג'ט טופס הזמנה באתר חנות:
    • הצגה / הסתרה של שדה "שם בחשבונית" ו-"מספר עסק".
    • הגדרת שדה טלפון בתור שדה חובה.
    • אפשרות פיצול שדה שם מלא לשם פרטי ושם משפחה ולחייב להזין את שניהם.

הוספת תמיכה בשירות Howazit לטיוב לידים

  • שליחה של פרטי ליד שמתקבל ל Howazit על מנת שהם ישלחו לו סמס עם קישור שמתחיל צ'טבוט אישי לטיוב פרטים.
  • בסיום הצ'ט או 15 דקות לאחר קבלת העדכון האחרון, הפרטים יועברו למערכת ה-CRM.
  • סטטוס הפניה ישתנה לסטטוס שתבחר בהגדרות התוסף החדש.

שיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019

  • סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי.
  • אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי)
  • בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור.
  • טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים בלבד.
  • שיפורים בדו"ח המאזן לקוחות - תמיכה בחשבוניות וקבלות עם ערך חיובי או שלישי
  • אפשרות הגדרה האם ניתן יהיה להנפיק מסמכים ישירות על לקוח ולא רק על הזמנות של הלקוח.
  • אפשרות הנפקה של חשבונית זיכוי שאינה מבוססת על חשבונית קיימת.

שיפורים במערך האוטומציה - 12/2018

  • שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל.
  • סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018

  • בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש.
  • ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה.
  • בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר.
  • אפשרות הטמעת טופס הזמנה בתוך דף מוצר. (להזמנת מוצר מהירה ללא שלב עגלת קניות וטופס הזמנה).

עיצוב חדש לכפתורי התהליכים המעדכנים סטטוסים.
קיבלנו הערות לגבי הצבעוניות ייתר שגורמת לבילבול, אז לקחנו שפכטל וצבענו בסגנון חדש + שינינו את הכותרת ל "המשך טיפול":



אפשרות הוספה מהירה של דו"חות מערכתיים.
ברשימת הדו"חות הוספנו בדיקה של דו"חות הזמינים להוספה לפי הגדרות המערכת שלהם וכפתור להוספה שלהם בבת אחת:

התראה על דוחות מערכתיים המתאימים למערכת ואפשרות הוספתם בקלות

דיוור סמסים בכמויות גדולות
תמיכה באפשרות שליחת דיוור הודעות סמס עם חלוקה לקבוצות (מנות) עם השהייה בין קבוצה לקבוצה.

בעת שליחת הודעת סמס בדיוור לנמענים מרובים - ניתן מעתה לחלק את השליחה לקבוצות ולקבוע השהייה בין הקבוצות
 
סינונים חדשים בטבלת המשימות
אפשרות סינון לפי סוג משימה ו/או טריגר אוטומציה אשר יצר את המשימה
אפשרות סינון משימות לפי טריגר מפעיל אשר יצר אותן       אפשרות סינון מסימות לפי סוג משימה

 
אפשרות סינון טבלת פניות לפי פניות "עם משימות בלבד"
 והצגת מספר משימות פתוחות + תאריך ביצוע של הישנה ביותר מבינהן.

 
הגדרת שעות זמינות סוכנים לשיבוץ אוטומטי
אפשרות הגדרת שעות פעילות בהתאמה אישית לכל משתמש. בשעות הפעילות הוא יהיה זמין לשיבוץ כחלק מקבוצות השיבוץ אליהן הוא משוייך.
קבוצות שיבוץ משמשות לקיבוץ של מספר אחראים תחת כובע אחד, ושימוש באותה קבוצה לשם קביעת אחראי על משימה או אחריות על יישות אשר נקבעת ע"י אוטומציה.
אפשרות הגדרת זמינות לשיבוץ עבור כל סוכן במערכת

הגדרות חדשות
פניות - אפשרות הסתרת שדות מערכתיים: נושא, תוכן, אימייל, טלפון נוסף.
מוצרים מוזמנים - אפשרות הסתרת שדה תמונה. במידה ומוגדר להציג עמודות של שדות מותאמים אישית תוסר אוטומטית עמודת "מאפיינים" הכללית.

אפשרות הגדרה חדשה - סוכנים לא יכולים לראות הזמנות
אפשרות כיבוי התראה במערכת על אימיילים נכנסים
אפשרות כיבוי התראה במערכת על הודעות סמס או ווצאפ נכנסות

אוטומציה - תמיכה בפעולת סימון משימות כבוצעו / בוטלו גם בעבור טריגר של מסמך הונפק או סטטוס מוצר/הזמנה השתנה.
דף ריכוז משימות - אפשרות סינון לפי סוג משימה = משימה שנוצרה ידנית.

בונוס

אפשרות שליחת הודעה אישית למשתמש מסויים (ברשימת המשתמשים נוסף אייקון חדש של צ'ט בעת מעבר על המשתמש אליו רוצים לשלוח הודעה). מדובר בפיצ'ר נסיוני וכיום אין אפשרות תגובה נוחה להודעה.
 

 

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גרסה זו בשלבי פיתוח, בקרוב ניתן יהיה לקרוא אודות שיפורים ועדכונים.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת מוצרים יתווספו עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות,...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות, שיפרנו המון ממשקים...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין....

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...