פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

גירסה 4.8

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות, שיפרנו המון ממשקים ויכולות קיימות ועזרנו להרבה עסקים להגשים חלומות.
למרות הריצה המטורפת קדימה, לא שכחנו גם לחזור אחורה ולשפר ביצועים ויעילות של הקוד, כדי לשמור על מערכת יציבה ומהירה לתפעול.

ריכוז יכולות חדשות - 08/2018

  • הוספנו תמיכה בצ'יטה משלוחים - בקשת איסוף חבילות לשילוח ומעקב אחר סטטוס השילוח בזמן אמת.
  • אפשרות הגדרה של "זמן סביר לטיפול" לכל סטטוס. ברשימת הפניות מוצגת עמודה חדשה של זמן לטיפול המבוסס על הזמן הסביר המוגדר.
  • ניטור סטטוס אימיילים יוצאים: נשלח / נכשל / נפתח / סומן כספאם / ביקש הסרה מהמאגר. (BETA)
  • אפשרות סנכרון מוצרים מול אתר מראה של זאפ

שיפורים ביומן אירועים - 08/2018

  • סימון יותר ברור של היום הנוכחי
  • אפשרות הזזת משימות ואירועים על ידי גרירתם
  • אפשרות הארכת זמן אירועים על ידי גרירת הקצב במצב צפיה יומי
  • אפשרות בחירת ימים להסתרה (שישי / שבת / ראשון)
  • אפשרות יצירת אירוע על ידי לחיצה על יום מסויים. במצב צפיה יומי, ניתן ללחוץ גם על השעה הרצויה.

שיפורים במערך הטלפוניה - 08/2018

החודש שיפרנו את המימוש של טלפוניית 1Com בצורה משמעותית:

  • תמיכה מלאה בהשמעת הקלטות של שיחות ישירות מתוך הממשק.
  • חילוץ מדוייק יותר של משך זמן השיחה, תוך התעלמות מזמן החיוג.
  • תמיכה בתיעוד הודעות בתא הקולי המתקבלות לתיבת אימייל של המערכת.
  • בעת סיום שיחה, עדכון תיעוד שיחה קיים במקום יצירה של תיעוד חדש של שיחה שהסתיימה. (נכון גם לשאר הטלפוניות)

שיפורים במערך האוטומציה - 08/2018

  • טריגר סטטוס הזמנה השתנה - אפשרות סינון לפי סוג המשלוח של ההזמנה.
  • טריגר סטטוס יצירת קשר השתנה - אפשרות הגדרת טריגר הפועל בעת שינוי מסוג סטטוס לסוג סטטוס במקום רק לפי סטטוסים ספציפים.
  • פעולה חדשה - עדכון ערכים בשדות מותאמים אישית של הזמנה.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018

  • אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות.
  • שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית.
    • האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור.
    • האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM.
    • אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים.
    • אפשרות שליחה של ריכוז מסמכים פתוחים לתשלום. (עדיין בפיתוח)

שיפורים במערך הדו"חות - 08/2018

  • ​דו"ח התפלגות סיבות של פניות הנסגרו ללא הצלחה.
  • שיפורים בדו"ח השוואת מקורות של פניות בתקופה הנוכחית מול תקופה אחרונה.
  • לוח עבודה - הצגה של משימות עתידיות עבור כל כרטיס. (לוח העבודה הוא דו"ח המציג פניות מחולקות לעמודות לפי סוגן.)
  • אפשרות הטמעת סינונים לפי שדות מותאמים אישית של דפים, מוצרים מוזמנים, לקוחות ,מקור הפניה, סוג סטטוס, סטטוס, סוג מוצר ואפשרות להטמעת סינונים בהתאמה אישית.
  • דו"ח ריכוז תקשורת אשר מציג את כל התקשורת הנכנסת והיוצאת עם אפשרות צפיה ותיעוד ישירות מתוך הדו"ח.

מודול הנחות - 08/2018

  • אפשרות מתן הנחות ללקוחות, הזמנות, מוצרים בהזמנה.
  • הנחה באחוזים או במספר קבוע. תצוגה מהירה של המחיר הסופי בעת שינוי ההנחה.
  • ביטוי להנחות במסמכי הנהלת חשבונות.
  • ביטוי להנחות בתבניות אימייל עם פרוט ההזמנה / הצעות מחיר
  • שיפור תצוגת סיכום עלות ההזמנה עם פיצול לעלות מוצרים, הנחה, משלוח ומע"מ.

ריכוז הגדרות חדשות - 08/2018

הגדרות חדשות
- אפשרות הגדרה של עדיפות לסטטוסים. בעת עדכון פניה או הזמנה לסטטוס זה, העדיפות תשתנה בהתאם לעדיפות המוגדרת לאותו סטטוס.
- אפשרות הגדרת תשלומים בקרדיט מעל X תשלומים רגילים.
- אפשרות הגדרה לאיזה ישויות ניתן יהיה לשלוח כל תבנית אימייל
- עריכת סוג מוצר - אפשרות הגדרת מוצרים וקטגוריות אשר יוצגו בתור תת מוצרים של מוצר מוזמן מסוג זה. (בהצלחה בהבנה!)
- תמיכה בשדה מסוג תאריך במוצרים המוזמנים, המקבל כברירת מחדל את התאריך של היום.

​ניהול מאפייני שדות
- אפשרות הגדרת צבעים וגדלים של שדות מסוג צ'קבוקס
- אפשרות הגדרות שדות אשר כותרתן מוצגת ליד במקום מעל
- אפשרות הגדרת ערך שיוצג בצמוד לשדה באופן קבוע (למשל יחידה, או המטבע)
- אפשרות הגדרת שדות תאריך בתור שדות הפעילים בעזרת תאריכון בלבד (בכדי למנוע הזנה של ערכים שאינם תאריכים)

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 08/2018

  • הוספת פרטי התקשרות של הלקוח באימייל התראה על משימה לביצוע.
  • שיפור ממשק הייבוא דפים, פניות ולקוחות - אפשרות ייבוא רשומות חדשות / קיימות / המנעות מכפילויות / אפשרת כפילויות ועוד...
  • שיפור התמיכה בניתוח אימיילים משירותים כגון  Callbiz, Telekol, MyFax, ZoomAnalytics, Woo commerce, Konimbo, Cash Cow, Eshop ועוד.
  • שיפור ביצועים משמעותי במהירות החיפוש הכללי במערכת.
  • שיפור בתצוגת הדפים האחרונים בהם ביקרת בעת מעבר העכבר מעל אייקון החיפוש הכללי.

שינויים בעיצוב
עשינו שינויים רוחביים בעיצוב הממשקים מתוך מטרה ליצור יותר "שקט" לעיניים וניסינו למקד את תשומת הלב לחלקים היותר חשובים בכל ממשק.
בין היתר בוצעו שינויי עיצוב וממשק ב: שדות, הצגת שמות אחראים, ניהול עמודות המוצגות בטבלה, קיבוע חלק עליון בעת גלילה ועוד...

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת מוצרים יתווספו עם מחיר 0 או עם המחיר...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את המשימה המקורית. שיפור האינטגרציה עם...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על תבניות דינאמיות. בנוסף...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה, ...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו יכולת לבצע תפוצה סמסים...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר מתמיד, כמו הנחיות לפי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות הגדרה של שרת דואר...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים חדשים המשפיעים על...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים....

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי במיוחד, יכולת ניתוח...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות....