פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

עדכונים מבוקשים

  • הקפצת הודעה בעת שיחה נכנסת, המכילה את נושא הפניה וקישור לפניה קיימת של המתקשר במידה ויש.
  • הקפצת הודעת מערכת למשתמש אשר הוגדרה עבורו משימה לביצוע במידה והוא מחובר למערכת.
  • בדף הניהול המרכזי, מנהלים יכולים מעתה לראות את רשימת המשתמשים ובלחיצה על כל משתמש לראות פילוח של הדף הראשי של אותו משתמש.
  • אפשרות הגדרת הרשאות לדו"חות + הגדרת של דו"חות המופיעים בדף הניהול המרכזי.
  • אוטומציה - אפשרות הגדרה של פעולה חדשה כחלק ממערכת האוטומציה: שיוך לאחראי לביצוע.

עדכונים נוספים

  • אפשרות שליטה על סוגי המשימות / תיעודים וקביעת סוג ברירת המחדל.
  • אפשרות הגדלת כמות הרשומות הנבחרות להצגה בכל דף בטבלה.
  • שיפור מנגנון החיפוש מהיר לפי טלפון. זיהוי מהיר ומדוייק יותר.
  • שמירת מספר הרשומות שנבחרו להצגה בכל טבלה, כדי להשתמש באותו ערך גם בעת הביקור הבא באותה טבלה.
  • בעת כניסה לעריכה של פנייה, לקוח או הזמנה מדף הניהול הראשי, לאחר השמירה המשתמש יועבר בחזרה לדף הראשי.
  • אפשרות קביעת סימון עותק אוטומטי לסוכן כברירת מחדל בעת שליחת אימיילים מהמערכת.
  • אפשרות ייצוא של דו"חות ל-CSV בדף צפייה בדו"ח.
  • אפשרות שליטה על היררכיית סטטוסים בעת הגדרת סטטוסים להזמנות אשר נקבעים לפי סטטוסים של המוצרים המוזמנים שבה.
  • שמירת כמות הרשומות להצגה בכל טבלה לשם שימוש בעת ביקור חוזר באותה טבלה.
  • תמיכה בריבוי דפים/מוצרים ללא השפעה על פעילות המערכת השוטפת.
  • הדגשה של האחראי לביצוע במידה והמשתמש הנוכחי שונה מהאחראי.
  • תמיכה בשליחת הודעות סמס דרך Twilio
  • היסטוריית התקשרות
    • הצגת כל התקשורת של לקוח מסויים, בכל הפניות / הזמנות / כרטיס חבר שלו.
    • אפשרות הגדרה של סוגי ההתקשרות אשר יוסתרו כברירת המחדל (ניתן להציג / להסתיר סוגי התקשרות על ידי לחיצה על האייקון המתאים בראש היסטוריית ההתקשרות.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...