פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

תזכורות מערכת אישיות אוטומטית אודות משימות שעברה שעת היעד שלהן
משתמשים המחוברים למערכת יקבלו התראה במידה והגיעה שעת יעד של משימה שעדיין לא בוצעה.

תמחור מוצרים
אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים.
אפשרות הגדרת מחירונים לסוגים שונים של לקוחות / חברי מועדון.
מוצר המכיל מבצעים יידע להציגם טרם הזמנתו.
Kala CRM - אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים

אפשרות זיהוי שם מתקשר עבור שיחות לא מזוהות
זיהוי שמות המתקשרים באמצעות Sync.me.
זיהוי מוצלח ב-95% מהמקרים.
Kala CRM - זיהוי שם מתקשר לפי טלפון בעזרת sync.me

אפשרות שליטה על כל הטקסטים המרכיבים את מערכת הניהול
מאפשר פרסונליזציה מלאה של המערכת. לדוגמא:
במערכת אחת הזמנות נקראות "פרוייקטים", בעוד במערכת אחרת הן נקראות "תורים".
במערכת אחת החברי מועדון נקראים "לקוחות" בעוד במערכת אחרת הם נקראים "מטופלים".
Kala CRM - אפשרות תרגום טקסטים של מערכת הניהול כולה. כולל התאמה לשפות נוספות

אפשרות דף מוצר מוזמן מתקדמות
אפשרות שיוך מוצר מוזמן לאחראי לביצוע.
שמירת היסטוריית ביצוע שינויים לכל מוצר מוזמן.
אפשרות הגדרת משימות למוצר מוזמן, תוך הגדרת אחראי לביצוע.
אפשרות פתיחת דף מוצר מוזמן בדף חדש בעומד בפני עצמו.

תמיכה בחבילות מוצרים
הוספה של מוצר המוגדר חבילה להזמנה, תגרום להוספה להזמנה של כל המוצרים המוגדרים באותה חבילה.
Kala CRM - אפשרות הגדרת חבילות מוצרים המכילות מוצרים אחרים ומחיר אחיד לכולם ביחד

תהליכים בין סטטוסים
אפשרות הגדרה של תהליכים הצפויים בכל סטטוס והגדרת סטטוס היעד בעת ביצוע כל אחד מהתהליכים.
בקרוב כל ביצוע תהליך יאפשר צפייה ועדכון של שדות המתאימים לתהליך המבוצע.
CRM - אפשרות הגדרת תהליכים בין סטטוסים של פניות או הזמנות


אפשרות הגדרה של קבוצות מאפייני מוצר אשר יופיעו רק בסטטוסים מסויימים
למשל קבוצת מאפיינים אשר מופיעה בהזמנה רק כשאר ההזמנה היא בסטטוס מתקדם.
Kala CRM - אפשרות הגדרת קבוצות מאפיינים אשר יופיעו לפי סטטוס מסויים של יצירת קשר,הזמנה או מוצר מוזמן

טלפונייה
התראה על שיחות נכנסות - הצגת מטפל אחראי של המתקשר הנוכחי.
התממשקות לטלפונייה RingCentral הכלל עולמית, לשם ביצוע שיחות יוצאות מהמערכת, המתועדות בצורה אוטומטית.


Kala CRM - Integration with Ring Central VOIP provider

אוטומציה
הוספת אפשרות הגדרת סטטוס מבוסס זמן על היישויות השונות: יצירות קשר, הזמנות או מוצרים מוזמנים.
Kala CRM - אפשרות הגדרה של פעולה שתקרה לאחר זמן מסויים שיישות מסויימת נשאר בסטטוס מסויים

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גרסה זו בשלבי פיתוח, בקרוב ניתן יהיה לקרוא אודות שיפורים ועדכונים.

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר....

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר,...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול...