פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

תזכורות מערכת אישיות אוטומטית אודות משימות שעברה שעת היעד שלהן
משתמשים המחוברים למערכת יקבלו התראה במידה והגיעה שעת יעד של משימה שעדיין לא בוצעה.

תמחור מוצרים
אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים.
אפשרות הגדרת מחירונים לסוגים שונים של לקוחות / חברי מועדון.
מוצר המכיל מבצעים יידע להציגם טרם הזמנתו.
Kala CRM - אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים

אפשרות זיהוי שם מתקשר עבור שיחות לא מזוהות
זיהוי שמות המתקשרים באמצעות Sync.me.
זיהוי מוצלח ב-95% מהמקרים.
Kala CRM - זיהוי שם מתקשר לפי טלפון בעזרת sync.me

אפשרות שליטה על כל הטקסטים המרכיבים את מערכת הניהול
מאפשר פרסונליזציה מלאה של המערכת. לדוגמא:
במערכת אחת הזמנות נקראות "פרוייקטים", בעוד במערכת אחרת הן נקראות "תורים".
במערכת אחת החברי מועדון נקראים "לקוחות" בעוד במערכת אחרת הם נקראים "מטופלים".
Kala CRM - אפשרות תרגום טקסטים של מערכת הניהול כולה. כולל התאמה לשפות נוספות

אפשרות דף מוצר מוזמן מתקדמות
אפשרות שיוך מוצר מוזמן לאחראי לביצוע.
שמירת היסטוריית ביצוע שינויים לכל מוצר מוזמן.
אפשרות הגדרת משימות למוצר מוזמן, תוך הגדרת אחראי לביצוע.
אפשרות פתיחת דף מוצר מוזמן בדף חדש בעומד בפני עצמו.

תמיכה בחבילות מוצרים
הוספה של מוצר המוגדר חבילה להזמנה, תגרום להוספה להזמנה של כל המוצרים המוגדרים באותה חבילה.
Kala CRM - אפשרות הגדרת חבילות מוצרים המכילות מוצרים אחרים ומחיר אחיד לכולם ביחד

תהליכים בין סטטוסים
אפשרות הגדרה של תהליכים הצפויים בכל סטטוס והגדרת סטטוס היעד בעת ביצוע כל אחד מהתהליכים.
בקרוב כל ביצוע תהליך יאפשר צפייה ועדכון של שדות המתאימים לתהליך המבוצע.
CRM - אפשרות הגדרת תהליכים בין סטטוסים של פניות או הזמנות


אפשרות הגדרה של קבוצות מאפייני מוצר אשר יופיעו רק בסטטוסים מסויימים
למשל קבוצת מאפיינים אשר מופיעה בהזמנה רק כשאר ההזמנה היא בסטטוס מתקדם.
Kala CRM - אפשרות הגדרת קבוצות מאפיינים אשר יופיעו לפי סטטוס מסויים של יצירת קשר,הזמנה או מוצר מוזמן

טלפונייה
התראה על שיחות נכנסות - הצגת מטפל אחראי של המתקשר הנוכחי.
התממשקות לטלפונייה RingCentral הכלל עולמית, לשם ביצוע שיחות יוצאות מהמערכת, המתועדות בצורה אוטומטית.


Kala CRM - Integration with Ring Central VOIP provider

אוטומציה
הוספת אפשרות הגדרת סטטוס מבוסס זמן על היישויות השונות: יצירות קשר, הזמנות או מוצרים מוזמנים.
Kala CRM - אפשרות הגדרה של פעולה שתקרה לאחר זמן מסויים שיישות מסויימת נשאר בסטטוס מסויים

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...