פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

גירסה 3.10

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים, קליטת סחורה, ניהול מלאי, בלאי, תצוגה, תעודות משלוח, החזרה, מאזן ועוד.
 

ניהול ספקים, סחורה ומלאי

  • ניהול קטלוג מוצרים
  • שיוך מוצרים לספקים
  • ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות
  • ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי
  • קליטת הזמנות סחורה מספקים
  • נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות
  • ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה
  • ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד
  • תהליכי החזרת סחורה וזיכוי כספי
  • שילוב תהליכי מלאי עם תהליכים חשבונאיים (למשל נעילת מלאי מוזמן לאחר הנפקת מסמך קבלת תשלום)
  • ביצוע הזמנות רכישת מלאי מספקים

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

  • משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית.
  • חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש.
  • טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס יוצאות ונכנסות)
  • יצירות קשר - הצגת הערת מנהל על הלקוח המשוייך במידה וקיימת. (יישור קו עם ההזמנות)
  • בעת המרת יצירות קשר ללקוחות או הזמנות, הגדרת אחראי על הלקוח לפי האחראי על היצירת קשר. במידה ואין אחראי על היצירת קשר, המשתמש אשר ביצע את ההמרה יהפוך להיות ההאחראי על היצירת קשר + הלקוח.
  • דוחות מערכתיים חדשים - דוח מאזן לקוחות, דוח פרוט מאזן לקוח, דוח מלאי זמין / מוזמן
  • אפשרות להתעלמות משיחות נכנסות למספר מסויים. (למשל במידה ולא מעוניינים ששיחות נכנסות למנכ"ל יתועדו במערכת)
  • בעת קבלת תגובה באימייל, סמס או שיחה חזרה שלא נענתה, משימה תיווצר עם אחראי מוגדר לפי האחרון שניסה ליצור קשר עם הלקוח.
  • אפשרויות מתקדמות יותר לניתוח תוכן אימיילים נכנסים - שמירת תוכן עשיר, החלפת ערכים ללא הגבלה, הצמדת ערך מסויים לערכים שנמצאו.
  • ייבוא דפים - התעלמות מכל שדות שהכותרת שלהם מתחילה בתו קו תחתי "_".
  • אפשרות מעקב אחר מילוי טפסים בעזרת Google Analytics Events עם אפשרות שליחת ערכים מתוך השדות של הטופס ישירות לגוגל.
  • רשימת מוצרים - הצגת שדה מלאי זמין המכיל סיכום יחידות הקיימות במחסנים המוגדרים כזמינים במלאי ומכילים מוצרים שאינם נעולים בעבור הזמנות מסויימות.

שיפורים במערך המשימות - 10/2017

  • אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.)
  • אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני
  • אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה ניתן לשנות בצורה ידנית את הנמען, להזין יותר מנמען אחד ואף לשלוט על תבנית האימייל והסמס אשר נשלחות בעת ביצוע המשימה.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש האחרון עשינו שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת, הוספנו הרבה...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים....

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת)...