פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

גירסה 3.4

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי.

בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה של חייגן אוטומטי אשר בא לעזור ולחסוך רבות למוקדי טלפון יוצא.

לאלו מביניכם שמנהלים את אתר האינטרנט או דפי הנחיתה במערכת קאלה, פיצ'ר חדש מאפשר תרגום של דפי התוכן לכל שפה, בלחיצת כפתור בודדת.

 

תרגום דפים אוטומטי בעזרת Google Translate

  • אפשרות תרגום תוכן של דפי נחיתה / דפי תוכן באתר אינטרנט בלחיצת כפתור.
  • באתרים התומכים במספר שפות, ניתן להגדיר את השפות דרך תפריט ההגדרות.
  • בעת עריכת דף, יופיעו דגלים של כל השפות הנתמכות.
  • לחיצה על שפה תוביל לעריכת הדף בשפה זו.
  • במידה והדף בשפה שלחצה אינו קיים, יוצג טופס הוספת דף בשפה זו, כאשר כל שדות התוכן שבו יתוגרמו אוטומטית משפת המקור לשפת היעד.

שיפורים במערך הדו"חות במהלך חודש אפריל 2017

  • דו"חות מותאמים מראש אשר מפולחים לפי המשתמש הנוכחי בצורה אוטומטית.
  • קביעת דו"חות בתור אלמנטים בתפריט ניהול הראשי, כולל שליטה על האייקון.
  • שתילת דו"חות בדף חבר / לקוח, המסוננים אוטומטית לפי הלקוח בו מוצג הדו"ח.
  • אפשרות קביעה לכל דו"ח האם יכלול שורת סיכום לכל עמודות המספרים.
  • בעת הוספת דו"ח חדש - אפשרות בחירה מתוך מאגר דו"חות מוכנים מראש!
  • דוגמאות לדו"חות שנוספו החודש:
    • פרוט שיחות טלפון.
    • הודעות סמס נכנסות שלא טופלו.
    • אימיילים נכנסים שלא נענו.
    • מעקב תשלומים.
    • ייצוא נמענים לתפוצה.
    • סיכום הזמנות לפי חודש.

חייגן שיחות יוצאות אוטומטי

  • קיצור מרווח זמן ההפסקות בין שיחות יוצאו / הגברת תפוקת נציגי מוקד טלפוני.
  • כל נציג יכול לשלוט בחייגן האישי שלו.
  • בעת הפעלת החייגן הוא יבצע שיחות ברקע לנמענים שהוגדרו מראש לאותו נציג.
  • זיהוי מספרים שאינם זמינים / ללא תשובה וסימון אוטומטי ברקע.
  • בעת מענה החייגן ייעצר למשך השיחה וימשיך אוטומטית בסיומה.
  • חיווי ויזואלי לנציג אודות הנמענים + פרטי הפניה של הנמען אשר עונה.

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

  • ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם.
  • נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות.
  • יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל.
  • אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים.
  • עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה.
  • ווידג'ט גלריה
    • אפשרות בחירת מסמכים לשם יצירת גלריית מסמכים.
    • אפשרות סינון תמונות לפי סוגי דפים.
  • בדף מוצר  מוזמן - הצגת כותרת של המוצר + הצגת שם ההזמנה בתפריט המיקום הנוכחי.
  • אפשרות יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / הודעות בתא קולי.
  • חשיפה של Lead Update API לשם טיוב לידים בצורה חיצונית.
  • היסטוריית פעילות - חשיפת ההיסטוריה לכל סוגי המשתמשים. סוכנים יכולים  לראות היסטוריית פעילות שלהם בלבד.
  • חשיפת אפשרות עדכון גורף של יצירות הקשר לכלל סוגי המשתמשים.
  • תוצאות חיפוש מהיר - בעבור כל תוצאה יוצג הזמן שעבר מתאריך ההתקשרות האחרון. (שיחות שלא נענו / תא קולי אינן מעדכנות את תאריך ההתקשרות האחרון)
  • תוצאות חיפוש מהיר - בעת לחיצה על תוצאה במובייל, הסתרה אוטומטית של תוצאות החיפוש.
  • עריכת הגדרת שדה - הפיכת הטופס לידידותי למשתמש הפשוט + פתיחת יכולות מתקדמות נוספות למשתמשים מתקדמים.
  • רשימת יצירות קשר - אפשרות חיפוש לפי שם בפורמט: "<שם פרטי> <שם משפחה>" וגם "<שם משפחה> <שם פרטי>"
  • שדה אפשרויות בחירה - תמיכה בשדה בחירה מתוך יישות מערכתית כגון מוצרים / חברים / הזמנות, תוך סינון מתקדם של התוצאות לפי שדות מותאמים אישית.
  • התראה באימייל אודות משימה שנוצרה / הוגדרה בעבור משתמש מסויים - שיפור תבנית האימייל.
  • אוטומציה - שדרוג הטריגר "תבנית אימייל נשלחה" כך שיתמוך בכל האימיילים שנשלחים דרך המערכת ולא רק להזמנות.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גרסה זו בשלבי פיתוח, בקרוב ניתן יהיה לקרוא אודות שיפורים ועדכונים.

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר....

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר,...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים