פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7


עדכונים ושיפורים למערכת Kala 

 
  • מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות.
    • החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים.
    • תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה.
    • זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום כתיעוד עבור הזמנה / כרטיס חבר / יצירת קשר קיימת או פתיחת יצירת קשר חדשה עם תיעוד השיחה.
    • שיוך אחראי לביצוע לפי השלוחה של מי שענה לטלפון.
    • אפשרות מדידת מקור הפניות על ידי פרסום מספרי טלפון וירטואלים שונים במקורות פרסום שונים.
 
  • סמסים
    • הפכנו לספק סמס רשמי והחל מחודש אוגוסט 2016 ניתן לרכוש דרכנו בנק סמסים!
    • ​אפשרות ניהול תבניות סמס הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו.
    • אפשרות שליחת סמס ידנית לפונה תוך בחירת תבנית קיימת או הזנת הודעה חדשה.
    • אפשרות הגדרת שליחת סמס כחלק מתהליכים אוטומטים (כמו שינוי סטטוס, יותר מ-X זמן בסטטוס מסויים, ועוד).
 
  • דף ניהול ראשי (לוח הבקרה)
    • הצגת תאריך ושעת התקשרות ראשונה ואחרונה.
    • אפשרות שליטה על סוגי הסטטוסים של ההזמנות המוצגות בדף הראשי. (השליטה נעשית דרך דף ההגדרות.)
    • הצגת אייקונים של סוגי המוצרים המוזמנים בכל הזמנה. (ניתן להגדיר את האייקון והצבע עבור כל סוג מוצר דרך הדף ניהול סוגי דפים.)
    • הצגת שמות האחראים בצורה אחידה.
 
  • היסטוריית תקשורת
    • פאנל חדש אשר מופיע בדף יצירת קשר, חבר או הזמנה ומכיל תיעוד של היסטוריית ההתקשרות עם הפונה.
    • בדף חבר ההיסטורייה מכילה גם את כל ההיסטוריה של היצירות קשר וההזמנות המשוייכות בסטטוס מסוג הניתן לשליטה דרך ההגדרות.
    • הפאנל מכיל גם את כל המידע שהוזן כתיעוד ידני + משימות שבוצעו/לא בוצעו.
 
  • הצגת היסטוריית עדכוני סטטוסים בצורה ויזואלית
    • מעבר על כל סטטוס יציג את משך הזמן שהפנייה שהתה באותו סטטוס.
    • מעבר על החצים בין כל סטטוס יציג את שם מבצע העדכון ואת התאריך והשעה.
    • במידה ויש מידע נוסף כמו סיבה בעת מעבר בין סטטוסים, היא תוצג גם כן בעת מעבר העכבר על הסטטוס.
 
  • תמיכה בספקית סליקה Pelecard לשם ביצוע חיובים.
    • אפשרות חיוב מיידי או מאוחר לאחר שינוי הסכום ידנית.
    • אפשרות הזנה ידנית של פרטי אשראי.
    • אפשרות צפיה בפרטי אשראי לשם חיוב במסוף אחר.
 
  • עדכון מהיר של מספר דפים במקביל
    • עדכון סוג דף, שייכות לדף ושייכות לדפים וירטואלים במכה.
    • אפשרות אירכוב של מספר דפים בבת אחת.
 
  • משימות
    • שליחת אימייל התרעה לאחראי לביצוע בעת יצירת משימה או עדכון אחראי אשר בוצע על ידי משתמש שאינו האחראי.
    • קיבלנו המון אימיילים חמים לגבי התוספת הזו, תודה לכל מי שפנה!
  
  • זיהוי פניות דומות
    • ​בנוסף לזיהוי יצירות קשר וחברים, מעתה גם הזמנות דומות יוצגו.
    • מנגנון הזיהוי הוטמע גם בדף חבר ודף הזמנה. בדף חבר יוצגו הזמנות דומות שאינן שייכות לחבר הנוכחי.
 
  • שיפורי נוחות ועדכונים כלליים
    • ​שדרוג התפריט הראשי - שינוי מיקומי אפשרויות לפי תדירות השימוש + עדכון אייקונים.
    • דף הזמנה - הוספת שדה "סוג מוצר" ברשימת המוצרים המוזמנים. במידה ויש אייקון מוגדר לסוג, יוצג האייקון במקום שם סוג המוצר.
    • חיפוש אוטומטי רק לאחר סיום הקלדה ולא תוך כדי, כדי למנוע איטויות או טעינת תוצאות מיותרות. מומש בכל הטפסי חיפוש בכל המערכת.
    • הצגת צבעי סטטוסים בתיבות בחירה. (למשל שדה "סטטוס" בטופס חיפוש, טופס יצירת קשר או טופס הזמנה).
    • שיפורי מהירות משמעותי בטעינת העץ דפים + טפסים באתרים המכילים כמות גדולה מאוד של דפים.
    • דף יצירות קשר - שדה חיפוש "דף ביצוע השליחה" מכיל מעתה רק  דפים שהגיעו דרכן יצירות קשר.
    • ווידג'ט "אוסף מותאם אישית" - אפשרות קביעה האם כל פריט באוסף יכיל גם תמונה או לא.
    • משתמשים המוגדרים סוכנים יכולים מעתה לחפש (דרך החיפוש המהיר בתפריט הראשי) גם יצירות קשר והזמנות שאינן משוייכות אליהן. כמו כן, הם יכולים מעתה לייבא יצירות קשר למערכת.
    • Lead webhooks - אפשרות העברת מידע אודות נתוני הגלישה והפנייה. מאפשר העתקת לידים בין מערכות CRM נפרדות.
    • ייצוא יצירות קשר - הצגת שדות נוספים המכילים מידע מעניין בקשור לכל יצירת קשר.
    • במערכות המשתמשים ביותר משפה אחת יש אפשרות כעת לבחור את השפה בעת הזנת יצירת קשר חדשה.
    • זיהוי מקור הפנייה - זיהוי חכם יותר של יצירות קשר המגיעות דרך גוגל אנליטיקס ושיוך מקור ההפנייה בהתאם.
    • דו"חות - בשלב זה, ​אפשרות צפייה בדוחות מותאמים אישית המוגדרים מראש. בעתיד הקרוב צפויים שיפורים רבים בתחום.
 

עוד מתוך עדכונים אודות שינויים ותוספות במערכת Kala

פיצ'רים ועדכונים - 02/2024

בהנפקת מסמך קבלה - אפשרות להגדיר שסוכנים יכולים לשנות סכום "מקדמה" גם אם הם לא יכולים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2024

אפשרות הגדרת מספר תשלומים מקסימלי לשימוש סוכנים. אפשרות הגדרה שסוכנים חייבים לבצע חיוב בפועל בעת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2023

הוספנו אפשרות שמירת פילוחים עבור רשימת "משימות" ורשימת "היסטוריית פעילות", כולל...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2023

באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023

1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023

באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2022

שיפרנו את המאמר הוספת מאפיינים מותאמים אישית. אפשרות שליחת הודעת Whatsapp למשתמש אחראי בעת שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022

בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2020 - 02/2022

לאחר תקופה ארוכה , חזרנו לעדכן אודות שיפורים ועדכונים במערכת קאלה. המשכנו ואנחנו ממשיכים לפתח את...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2020

החודש ביצענו עדכונים משמעותיים ביכולות הגדרת תהליכים, כמו שדות חובה מסטטוסים מסויימים, הגדרת שעות...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2020

החודש שיפרנו את המערכת מכיוונים רבים. אוטומציות, הנהלת חשבונות, דו"חות, ניהול לקוחות, טלפוניה...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ,...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר....

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר,...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון,...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת) אפשרות זום...